تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس در دو گروه و در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس در دو گروه و در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از یک برد شیرین برابر سایپا در هفته اول از دور برگشت بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، امروز سه‌شنبه از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری و تمرین کردند.

تمرین امروز در دو گروه انجام شد و بازیکنان حاضر در دیدار روز گذشته برابر سایپا زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و پس از ۳۰ دقیقه راهی رختکن شدند.

همه بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند و به دلیل برد روز گذشته با روحیه بسیار بالا و شاداب، در فضایی مطلوب تمرین کردند.

دیگر بازیکنان نیز بعد از گرم کردن، زیر نظر کادر فنی به انجام مراحل مختلف پرداختند. پاسکاری، مرور کارهای تاکتیکی و مینی فوتبال در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

کریم باقری که به علت سرماخوردگی در بازی روز گذشته حضور نداشت، امروز در کنار کادر فنی در تمام مراحل تمرین، سرخپوشان را هدایت و راهنمایی می‌کرد.

تمرین گروه دوم نیز حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن با سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند.

پرسپولیس تا روز جمعه که برای دیدار برابر صنعت نفت، عازم آبادان می‌شود، روزی یک جلسه تمرین می‌کند تا با آمادگی کامل در دیدار هفته هفدهم شرکت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.