نام اسپانسر اصلی تیم فوتبال اینتر پس از ۲۷ سال همکاری با تیم آبی‌و‌مشکی پوش شهر میلان از روی پیراهن این تیم برداشته خواهد شد.

نام اسپانسر اصلی تیم فوتبال اینتر پس از ۲۷ سال همکاری با تیم آبی‌و‌مشکی پوش شهر میلان از روی پیراهن این تیم برداشته خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیراجرایی شرکت تایرسازی پیرلی اعلام کرد که نام این شرکت از فصل آینده دیگر روی پیراهن تیم فوتبال اینتر درج نخواهد شد.

پیرلی از ۲۷ سال پیش اسپانسر پیراهن تیم فوتبال اینتر بوده است اما امسال آخرین سالی است که نام این شرکت روی پیراهن‌های نراتزوری تبلیغ می‌شود.

مارکو ترونکتی، مدیراجرایی شرکت پیرلی گفت: ما با آنتونلو، ماروتا و دیگر مدیران باشگاه اینتر در تماس و تعامل هستیم. پیرلی دیگر اسپانسر پیراهن‌های اینتر نخواهد بود اما روابط ما همچنان ادامه خواهد داشت.

ترونکتی درباره نگرانی‌هایی که راجع به آینده باشگاه اینتر پس از محدود شدن سرمایه‌گذاری گروه سونینگ، مالک فعلی باشگاه به وجود آمده است هم تأکید کرد: ما باید واقع بین باشیم. سونینگ در اینتر سرمایه‌گذاری و تعهدش به اینتر را هم تأیید کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم که باشگاه در مسیر عادی به حرکت خود ادامه خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.