گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: زمانی که در موقعیت گلزنی قرار گرفتم فکر کردم اگر خودم شوت بزنم شانس گل شدن آن ۵۰-۵۰ است و برای همین به سجاد شهباززاده پاس دادم.

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: زمانی که در موقعیت گلزنی قرار گرفتم فکر کردم اگر خودم شوت بزنم شانس گل شدن آن ۵۰-۵۰ است و برای همین به سجاد شهباززاده پاس دادم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امید نورافکن پس از پیروزی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برد شیرینی کسب کردیم که مانند پیروزی برابر ذوب‌آهن و استقلال برد بسیار روحیه‌بخشی بود. گل‌گهر با آمدن قلعه‌نویی تیم خوبی شده و توانستیم شکست در نیم‌فصل نخست برابر این تیم را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه گل‌گهر هم بسیار خوب بازی کرد، افزود: گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است و خدا را شکر ‌می‌کنم که توانستیم ۳ امتیاز این دیدار حساس را کسب کنیم چون باید در دیدارهای خانگی خود در ورزشگاه نقش‌جهان حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ۵ روز دیگر باید به مصاف آلومینیوم اراک برویم که این دیدار نیز بسیار سخت است و باید با تمام انگیزه خود در این بازی خارج از خانه حاضر شویم. می‌توانیم ۲۴ ساعت از پیروزی برابر گل‌گهر خوشحال باشیم اما باید در بازی با آلومینیوم نیز حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا پیش از دیدار با تراکتور از صدر جدول عقب نمانیم.

نورافکن درباره روند تیمش در نیم‌فصل دوم گفت: همیشه نیم‌فصل دوم حساس‌تر بوده و هم امتیاز گرفتن سخت‌تر بوده است. تیم‌های بالای جدول برای کسب حداکثر امتیازات و تیم‌های پایین جدول نیز برای گرفتن حداقل امتیازات می‌جنگند. هدف‌مان این است که از دیدارهای خانگی و خارج از خانه بیشترین امتیاز را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: امسال با شیوه‌ای بازی می‌کنیم که برای ما حتی در فاز دفاعی سخت است و کار خود من که به‌عنوان مدافع بازی می‌کنم بسیار مشکل است. خدا را شکر می‌کنم که امروز با وجود پیام نیازمند و سایر مدافعان کلین‌شیت کردیم و گل نخوردیم که این موضوع برای تیم بسیار روحیه‌بخش است. امیدوارم در بازی آینده هم پیروز شویم و هم گل نخوریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره ازخودگذشتگی بازیکنان سپاهان در موقعیت‌های گل بیان کرد: زمانی که در موقعیت گلزنی قرار گرفتم فکر کردم اگر خودم شوت بزنم شانس گل شدن آن ۵۰-۵۰ است و برای همین به سجاد شهباززاده پاس دادم. سجاد بهترین بازیکن لیگ است و امروز هم کاری که احساس کردم بهتر است و با انجام آن خودم هم به چشم می‌آیم را انجام دادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.