گروه استان‌‌ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: گرفتن امتیاز در نیم‌فصل دوم سخت است و تیم‌ها سعی می‌کنند حداقل امتیازات را کسب کنند، با این حال تلاش می‌کنیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

گروه استان‌‌ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: گرفتن امتیاز در نیم‌فصل دوم سخت است و تیم‌ها سعی می‌کنند حداقل امتیازات را کسب کنند، با این حال تلاش می‌کنیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سروش رفیعی پس از پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی خوبی بود و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. این بازی برای ما حساسیت خاصی نداشت و دوست داشتم مانند بقیه بازی‌ها با تمرکز و قدرت در زمین حاضر شویم تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم. به هر حال این بازی خانگی محسوب می‌شد و کسب ۳ امتیاز برای ما اهمیت داشت.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستیم در این بازی پیروز شویم. با احترام به تیم گل‌گهر، کادرفنی و بازیکنان خوب این تیم به‌ خصوص امیر قلعه‌نویی، فکر می‌کنم امروز شایسته پیروزی بودیم و بازی خوبی انجام دادیم. برای تیم گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به صحنه دریافت اخطار و کارت زرد از داور مسابقه، خاطرنشان کرد: متاسفانه با کارت زردی که امروز دریافت کردم ۳ کارته شده و از بازی بعدی محروم شدم.

رفیعی در پاسخ به اینکه روند سپاهان در نیم‌فصل دوم را چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و فشرد‌گی بازی‌ها کار را مشکل می‌کند. اگر به نتایج بازی‌های امروز دقت کنید، خواهید دید که نتیجه ۴ تا ۵ بازی مساوی شده است و تیم‌ها سخت امتیاز از دست می‌دهند، فشردگی بازی‌ها بیشتر شده و تیم‌ها تلاش می‌کنند که حداقل امتیازات را به دست آورند. با این حال در چند هفته اخیر روند تیم ما خوب بوده و تلاش می‌کنیم این روند خوب را ادامه دهیم و برای ادامه راه شرایط بهتری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.