گروه استان‌ها- دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به شناختی که از کادرفنی و بازیکنان تیم گل‌گهر داشتیم، می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم و برای رسیدن به پیروزی باید تلاش زیادی انجام دهیم.

گروه استان‌ها- دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به شناختی که از کادرفنی و بازیکنان تیم گل‌گهر داشتیم، می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم و برای رسیدن به پیروزی باید تلاش زیادی انجام دهیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پیام نیازمند پس از پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته شانزدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شناختی که از کادر فنی و بازیکنان تیم گل‌گهر داشتیم، می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم و برای رسیدن به پیروزی باید بجنگیم و تلاش زیادی انجام دهیم.

وی ادامه داد: اوایل فصل تا حدودی در بخش دفاعی مشکل داشتیم اما خدا را شکر الان سازمان‌دهی دفاعی و تیمی ما خیلی بهتر شده و امیدوارم این روند در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد و رو به جلو حرکت کنیم تا بتوانیم فوتبال اصفهان را سربلند کرده و هواداران سپاهان را شاد کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به عملکرد خوب خط دفاعی این تیم در چند بازی اخیر، خاطرنشان کرد: وقتی تیم در چند بازی پشت سر هم گل می‌خورد که متاسفانه این اتفاق در نیم‌فصل نخست برای ما رخ داد، طبیعی است که سخت بتواند خودش را از نظر اعتماد به نفس بالا نگه دارد. با این وجود من از نظر روحی و روانی روی خودم کار می‌کردم و تمریناتم را ارتقاء می‌دادم تا بتوانم خودم را آماده نگه دارم و سپاهان آسیب نبیند. خوشبختانه بچه‌ها در فاز دفاعی خوب کار می‌کنند و اگر روند گل نخوردن ما ادامه یابد، قطعاً امسال می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

نیازمند درباره روند سپاهان در نیم‌فصل دوم گفت: به نیم‌فصل دوم خیلی امیدواریم و تیم بازی به بازی از نظر روحی و روانی و تاکتیکی پیشرفت می‌کند و به کسب موفقیت در پایان فصل امید زیادی داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.