معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: می‌دانم بازیکنان سابق پرسپولیس طلب دارند و حق‌شان است اما خواهش می‌کنم به تیم کمک کنند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری پس از کسب سه امتیاز پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: ششمین برد متوالی کار بسیار سختی است اما تیم ما توانست برنده از زمین خارج شود و جا دارد به هواداران‌مان و تیم‌مان تبریک و خسته نباشید بگوییم. تیم‌مان با تمام سختی‌ها و مشکلات توانسته خیلی خوب کار کند و صدرنشین لیگ باشند. امیدوارم همین روند را بتوانیم ادامه دهیم.

او در رابطه با مهدی ترابی و پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس گفت: ما پول بودیمیر را کامل به حساب او واریز کردیم. ۴۷۵ هزار یورو به حسابش نشسته و فقط سود پولش است که روز پنج‌شنبه به حساب او واریز کردیم اما تا امروز متاسفانه به فیفا اعلام نکرده است. در چهار پنج روز گذشته دو بار با فیفا مکاتبه کردیم که پول را کامل واریز کردیم و حتی فیش پرداختی را هم به فیفا ارائه دادیم.

معاون باشگاه پرسپولیس با بیان این‌که بودیمیر و وکیلش دارند زمان را تلف می‌کند و شاید به خاطر دلخوری‌های‌شان در گذشته باشد، گفت: اما با صحبت‌ها و نامه‌نگاری‌هایی که با فیفا انجام دادیم امیدواریم دیگر همین امروز فردا پنجره ما را باز کند. باید هواداران ما بدانند در بحث ترانسفر پول با مشکلات زیادی مواجه بودیم و هستیم و همین باعث می‌شود این روند به تاخیر بیفتد. در بحث انتقال پول به خارج از کشور دچار مشکل هستیم و امیدواریم هرچه سریع تر این مشکل حل شود.

او در پاسخ به این سوال که سمیعی در انتخابات به چه کسی رای داد، گفت: اگر بخواهیم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم باید شفاف بگوییم. سمیعی به علی کریمی رای داد و کاملا مشخص بود همان ۹ نفری که به کریمی رای داده بودند به من هم رای دادند. امیدواریم که نفراتی که انتخاب شدند در راستای پیشرفت فوتبال گام بردارند و همه ما کمک کنیم وضعیت فوتبال‌مان بهتر شود.

شکوری در رابطه با پروند بدهکاری باشگاه پرسپولیس به سوشا مکانی گفت: در مقطعی که باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و مدیریت باشگاه با همکاری اعضای تیم و هواداران توانسته آرامش خوبی در تیم حاکم کند اما شاهد این هستیم که هر روز یک پرونده جدید برای باشگاه ما به وجود می‌آورند اما ما با تمرکزی که روی کارمان را داریم سعی می‌کنیم مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

او اضافه کرد: ما هر روز مدارک و مستندات را هر روز به روز می‌کنیم اما یک سری مشکلات جدید به وجود می‌آید که از دست ما خارج است اما سعی می‌کنیم مشکلات را حل کنیم. درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقلاتی داخلی باید بگویم تا به این لحظه نامه‌ای در این رابطه به دست ما نرسیده اما بازیکنانی که از ما طلب دارند همه پرسپولیسی هستند. ما بازیکنانی مثل رضا نورمحمدی، بابک حاتمی و فرزاد حاتمی را هم داریم که حتی شکایت هم نکردند. توان باشگاه هم در یک حدی است و این‌که توانستیم پرونده بزرگی مثل بودیمیر را پرداخت کنیم و هزینه روزمره باشگاه که بسیار زیاد هم است را جبران کنیم بسیار باارزش است.

شکوری اضافه کرد: برای این‌که بتوانیم به سمت کرمان یا آبادان پرواز بگیریم باید ۴۰۰،۵۰۰ میلیون هزینه کنیم و هواداران این را باید بدانند. می‌دانم بازیکنان سابق پرسپولیس طلب دارند و حق‌شان است اما خواهشی دارم و از این عزیزان می‌خواهم که به تیم کمک کنند. قطعا این افراد به مرور زمان به حق‌شان می‌رسند. همه کمک کنند تا ان‌شاءالله این روزها را پشت سر بگذارند.

او در رابطه با بدهکاری به شهرخودرو گفت: ما با آقای حمیداوی در گذشته و در رابطه با این پرونده صحبت کرده بودیم و او هم به باشگاه ما لطف داشت و قرار شد با دریافت اولین پولی که کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کند با آن‌ها تسویه کنیم ولی متاسفانه تا این لحظه موفق نشدیم یک دلار هم از این کنفدراسیون وصول کنیم. روز گذشته هم من و آقای سمیعی با او صحبت کردند و امیدوارم این موضوع حل شود.

معاون باشگاه پرسپولیس در رابطه با فعالیت پرسپولیس در فصل نقل‌ وانتقالات گفت: ما بر اساس نیاز و اعلام کادرفنی‌مان بازیکن جذب می‌کنیم و هر زمانی که قطعی شود اعلام می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.