معاون باشگاه پرسپولیس از طلبکاران داخلی این باشگاه خواست تا به سرخپوشان کمک کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس از طلبکاران داخلی این باشگاه خواست تا به سرخپوشان کمک کنند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: شاید ششمین برد متوالی خیلی سخت باشد، اما توانستیم برای ششمین بار پیاپی، برنده از زمین خارج شویم. به هواداران تبریک و به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که خیلی خوب کار کردند. آنها با وجود همه مشکلات و شرایطی که از آن آگاه هستید، توانستند صدرنشین بمانند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی درباره وضعیت جذب مهدی ترابی بیان کرد: پول بودیمیر را کامل واریز کردیم و مبلغ ۴۷۵ هزار یورو به حساب او نشسته است. بودیمیر هم این موضوع را قبول کرده و فقط سود پول آن مانده بود که پنجشنبه واریز کردیم. او تاکنون این را به فیفا اعلام نکرده است و ما دو بار طی چهار پنج روز گذشته با فیفا مکاتبه کردیم. گفتیم که این مبلغ را واریز کرده‌ایم و فیش پول را هم فرستادیم.

معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بحث‌هایی میان ماریو بودیمیر و وکیلش وجود دارد، تصریح کرد: خودش به خاطر دوره‌های گذشته دلخوری دارد. نمی‌گوییم او اذیت می‌کند، اما روی زمان کار می‌کند. با فیفا نامه‌نگاری کردیم و امیدوارم امروز (دوشنبه) یا فردا، پنجره نقل‌وانتقالاتی ما را باز کنند. هواداران باید بدانند در انتقال پول با مشکل بسیار بزرگی مواجه هستیم که باعث شده کار به تأخیر بیفتد. از این بابت مشکلات زیادی داریم که امیدوارم زودتر حل شود و از مهدی استفاده کنیم.

شکوری در مورد رأی جعفر سمیعی در انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: خیلی شفاف باید بگوییم که او قطعاً به کریمی رأی داده است. این موضوع با توجه به صحبت‌هایی که با هم داشتیم، کاملاً مشخص بود. ۹ نفری که به کریمی رأی دادند، به خود من هم رأی دادند و امیدوارم نفرات منتخب، در راستای اعتلا و پیشرفت فوتبال گام بردارند. همه باید کمک کنید تا شرایط فوتبال ما، روز به روز بهتر شود.

وی درباره شکایت سوشا مکانی و شایان مصلح که باعث بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان شد، گفت: متوجه نمی‌شوم پنجره نقل و انتقالاتی داخلی چگونه بسته می‌شود. پرسپولیس در این مقطع با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و مدیران با همکاری بازیکنان و کادر فنی، آرامش خیلی خوبی وارد باشگاه کرده‌اند. هر روز یک پرونده و موضوع جدیدی برای پرسپولیس ایجاد می‌کنند و شاید قصد دارند تیم را به حاشیه ببرند.

معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مدیران باشگاه با تمرکز خود تلاش می‌کنند مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند، اظهار داشت: این مشکلات هر روز اضافه می‌شود. ما مستندات باشگاه پرسپولیس را هر روز به‌روز می‌کنیم و جدولی داریم که همه چیز به‌روز می‌شود. هر روز چیزهای جدیدی به وجود می‌آید که از دست‌مان خارج است، اما تلاش می‌کنیم همه را حل کنیم.

شکوری درخصوص جذب شهریار مغانلو بیان کرد: تا زمانی که قطعی نشده،‌ درباره نفرات صحبت نمی‌کنیم. ما بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن می‌گیریم و هر زمان که قطعی شود، اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون نامه‌ای درخصوص بسته شدن پنجره داخلی نقل‌وانتقالات به پرسپولیس نرسیده است، تصریح کرد: بچه‌هایی در داخل کشور طلب دارند که آنها پرسپولیسی هستند و حتی شکایت هم نکرده‌اند. افراد داخل مانند حامد نورمحمدی و فرزاد حاتمی از باشگاه شکایت نکرده‌اند و امیدوارم دوستانی که رأی گرفته‌اند، به باشگاه کمک کنند. باشگاه تا حدی توان دارد و ما پرونده بزرگی چون بودیمیر را حل کردیم.

معاون باشگاه پرسپولیس با اشاره به افزایش هزینه‌های جاری خاطرنشان کرد: باشگاه هزینه‌های روزمره بسیار زیادی دارد و سفر رفت و برگشت به کرمان یا آبادان، ۴۰۰-۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. به بازیکنان پرسپولیس که طلب دارند، می‌گویم الان زمانی است که به تیم خود کمک کنند. آنها مقطعی در پرسپولیس بازی کرده‌اند و حق‌شان است که به پول‌شان برسند، اما از این بازیکنان می‌خواهم به تیم خود کمک کنند و قطعاً به حق خود می‌رسند. پرونده‌های زیادی به مرور زمان داریم و می‌خواهیم همه این افراد که پرسپولیسی هستند، کمک کنند تا این روزها را پشت سر بگذاریم.

شکوری درخصوص پرداخت مبلغ رضایتنامه یحیی گل‌محمدی به شهر خودرو گفت: ما با حمیداوی درباره این پرونده صحبت کردیم و او به ما و باشگاه لطف داشت. قرار شد زمانی که اولین پول از AFC رسید، تسویه‌حساب کنیم که تا این لحظه موفق نشدیم یک دلار یا یک ریال از این مطالبات را وصول کنیم. روز گذشته من و سمیعی با حمیداوی صحبت کردیم و امیدواریم این موضوع حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.