نخستین دوره لیگ داژبال دختران تلاشگر و دومین دوره لیگ فوتبال پسران آینده‌ساز شهر تهران، به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "امیر محسنی" مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها گفت:‌ منطقه ۱۲ از مناطق پرکار شهر تهران و با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در قلب ‌پایتخت موضوعات فرهنگی و اجتماعی فراوانی را دربر می‌گیرد. وی با اشاره به این‌که این دو لیگ به مناسبت دهه فجر آغاز شد و امروز(یکشنبه، ۱۰ اسفند) فینال این مسابقات را برگزار کردیم، عنوان کرد: در این مسابقات مناطق ۲، ۴ و ۱۲ رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. جامعه هدف ما در این دوره از مسابقات شامل گروه سنی ۸ تا ۱۶ سال بود و پسران در رشته فوتبال و دختران در رشته داژبال شرکت کردند.

"علی‌محمد سعادتی"، شهردار منطقه ۱۲ تهران نیز با اشاره به این‌که ورزش، آینده این کودکان را تغییر می‌دهد، افزود: در این حوزه بالطبع با انواع محدودیت‌ها روبه‌رو هستیم اما تمامی این تلاش‌ها نور امیدی را برای آینده این کودکان روشن خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در گروه سنی کودک و نوجوان، تاکید کرد: به‌طور حتم موضوع ورزش و توجه به فرهنگ پهلوانی در سطوح ورزش‌های شهروندی یکی از پایه‌های برنامه‌های شهرداری تهران است. به گفته شهردار منطقه ۱۲ تهران، این‌گونه فعالیت‌ها در سطح محلات و شناخت استعدادیابی در حوزه تندرستی و سلامت شهروندان، اثرگذار است.

گفتنی است، در رقابت‌های فوتبال کودکان آینده‌ساز تیم‌ منطقه ۲ تهران رتبه نخست و تیم‌های مناطق ۴ و ۱۲ رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. در رقابت‌های داژبال نیز تیم‌های مناطق ۱۵، ۱۶ و یک رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.