سرمربی تیم فوتبال سپاهان علت جدایی سه بازیکن خود را تشریح کرد و گفت مهدی کیانی نیز در حال مذاکره با برخی تیم ها است. وی همچنین اعلام کرد که در پنجره زمستانی لیگ برتر ممکن است هیچ ورودی نداشته باشند و نهایتا یک بازیکن جذب خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم فوتبال گل گهر از سری رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر خواهیم داشت و هرچند دیدار آخر این تیم نتیجه عجیبی داشت، اما باید دیدارهای قبل تر گل گهر را مدنظر قرار دهیم و بدانیم که کادر فنی این تیم بسیار قوی دارد و از کارنامه بسیار درخشانی برخوردار است.

وی ادامه داد: باید با تمام توان مقابل این تیم به میدان برویم و از دقیقه اول تا اتمام مسابقه بدون اشتباه پیش برویم چرا که بازی بسیار مهمی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد سبک بازی مستقیم گل گهر، عنوان کرد: این تیم صرفا مستقیم بازی نمی کند بلکه کارهای تاکتیکی فوق العاده ای انجام می دهد و ما نیز در این رابطه برنامه ریزی کرده ایم و باید بدون اشتباه مقابل آن ها ظاهر شویم و از نوع بازی آن ها مراقبت کنیم.

نویدکیا در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات این تیم در پنجره زمستانی لیگ برتر نیز، خاطرنشان کرد: خیلی به فکر تغییرات نیستیم و هرچند سه چهار نفر از بازیکنان از تیم ما جدا شدند، اما این جدایی ها بیشتر جنبه انسانی داشت و برای بیشتر بازی کردن این بازیکنان بود.

وی ادامه داد: پاپی به ذوب آهن پیوست، دهقانی به نساجی و یکی از بازیکنان به دلیل سربازی از جمع تیم جدا شد و مهدی کیانی نیز در حال مذاکره با سایر تیم ها است.

وی با بیان اینکه شاید اصلا ورودی در نیم فصل نداشته باشیم و نهایتا یک بازیکن به جمع ما اضافه می شود، خطاب به هواداران سپاهان، اظهار کرد: جای آن ها خالی است و دوست داریم هرچه سریع تر از شیوع بیماری کرونا رها شویم و مجددا آن ها را در ورزشگاه ببینیم. امیدواریم آن ها از منزل به ما انرژی مثبت بدهند و به بازیکانان و کادر فنی خود می گویم که باید با تمام تمام مبارزه کنیم و در نهایت بتوانیم به نتیجه خوبی در پایان لیگ دست یابیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.