صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال واکنشی جالب به اخبار مربوط به قهر رشید مظاهری از تمرین امروز آبی‌پوشان داشت.

صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال واکنشی جالب به اخبار مربوط به قهر رشید مظاهری از تمرین امروز آبی‌پوشان داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به شهر رفسنجان آمده‌ایم. من قبلاً اینجا کار کرده‌ام و خوشحالم الان در این شهر هستم. بازی فردا سخت و مهم است. با توجه به وضعیتی که در جدول داریم، می‌خواهیم این شرایط را حفظ کنیم، بالاتر بیاییم و در کورس باشیم.

وی در ادامه افزود: آماده بازی مقابل مس رفسنجان هستیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. ما شرایط را به خوبی درک می‌کنیم و کاملاً از مس شناخت داریم. در بازی‌های آخر هم نتایج خوبی گرفتند و شرایط خوبی دارند. ما تلاش خودمان را بیشتر می‌کنیم تا سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم. بچه‌ها کاملاً آگاه هستند که باید سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به‌عنوان ریاست فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال باید یک مسیر جدید را طی کند. با توجه به برنامه‌هایی که او دارد، امیدوارم بتواند شرایط را بهتر کند. از هر نظر، چه داخلی و چه بین‌المللی. ان‌شاءالله بتواند کارهای خوبی داشته باشد. باید به او کمک کرد تا ان‌شاءالله فوتبال ما در آسیا حرف اول را بزند و در آینده جام‌هایی در قاره داشته باشیم. ضمن اینکه در فوتبال داخلی هم باید جابجایی‌هایی شود تا شرایط تیم‌ها از نظر اقتصادی خیلی بهتر شود و بتوانند از نظر اقتصادی کارهای لازم را در مسابقات داشته باشند.

مرفاوی در مورد دلیل غیبت فکری در نشست خبری و اینکه شاید او قهر کرده است، گفت:‌ غیبت فکری دلیل خاصی نداشت. ما کادر فنی هستیم و همه باید به یکدیگر کمک کنیم. اگر کسی به لحاظ جسمانی شرایطش را نداشت،‌ باید با هم هماهنگ باشیم تا ان‌شاءالله کار را جلو ببریم. اصلاً چنین مسئله‌ای نیست.

وی ادامه داد: ما بالای جدول هستیم و شرایط‌مان خوب است. باید تلاش کنیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و به صدر جدول برسیم. هدف‌مان صدر جدول است و بچه‌ها کاملاً به این موضوع آگاه هستند. توان این را هم داریم. اگر هم شکستی داشتیم باید از آن درس بگیریم و در آینده آن را جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اخباری که پیرامون قهر رشید مظاهری در تمرینات استقلال مطرح شده است، بیان کرد: من نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم. مهمتر از آن موضوع بازی فردا است که باید تمرکز لازم را داشته باشیم. اگر قرار است مسئله‌ای باشد، مدیران و سرمربی باشگاه تصمیم خود را می‌گیرند و در زمان مناسب اجرا و اعلام می‌شود. الان مهمترین چیز سه امتیاز بازی فرداست که ان‌شاءالله به دست می‌آوریم.

«آیا سعید مهری شرایط بازی در دیدار فردا را دارد؟»، مرفاوی در واکنش به این سؤال هم گفت:‌ سعید مهری امروز جذب شده است و در تمرینی با ما شرکت نکرده است.

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم مس توضیح داد:‌ مس تیم خوبی است و با توجه به بازی‌هایی که از این تیم دیدیم، کیفیت و هماهنگی خوبی در این تیم وجود دارد. نتایج خوبی هم گرفتند و به نظرم از این هم بهتر می‌توانند باشند.

مرفاوی در مورد محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: محروم نداریم و فقط شجاعیان مصدوم است.

مربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: ان‌شاءالله فردا بتوانیم یک بازی خوب و قدرتمند را انجام دهیم. ما می‌دانیم از بازی فردا چه می‌خواهیم. امیدواریم بچه‌ها با تمام توان کار کنند و بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

مرفاوی در واکنش به این پرسش که آیا قول قهرمانی به هواداران می‌دهد،‌ گفت:‌ قول قهرمانی که نه، ولی به فکر قهرمانی هستیم. هیچ مربی نمی‌تواند چنین قولی بدهد، هیچ چیز مشخص نیست. حتی تیم اول هم الان نمی‌تواند چنین قولی بدهد، ولی ما به فکر قهرمانی هستیم و با تمام توان می‌جنگیم تا این مهم را به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.