جعفر سمیعی به همراه اعضای هیأت مدیره و همتای خود در باشگاه استقلال برای ساعاتی در نشست صمیمانه با پیروز حناچی شهردار پایتخت شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز (شنبه – ۹ اسفند) جعفر سمیعی به همراه اعضای هیأت مدیره و همتای خود در باشگاه استقلال برای ساعاتی در نشست صمیمانه با پیروز حناچی شهردار پایتخت شرکت کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در این نشست که فضایی دوستانه داشت، موفق شد قول واگذاری سند ورزشگاه شهید کاظمی را از شهردار تهران بگیرد. البته این واگذاری نیاز به طی کردن روند قانونی دارد و باید پس از انجام امور از سمت شهرداری، توسط وزارت ورزش در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد. اعضای هیئت مدیره نیز خواستار تسریع روند واگذاری شدند تا یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران از بین برود.

همچنین سمیعی در بخشی از صحبت‌های خود، پیشنهاد کرد شهرداری در مسیر انجام مسئولیت اجتماعی خود، با تعامل باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های فرهنگی بیشتری برگزار کند.

موضوع دیگر، در مورد درآمد پایدار باشگاه پرسپولیس بود که شهرداری می‌تواند در این امر نیز وارد عمل شده و به سرخپوشان کمک کند. البته باشگاه پرسپولیس چند طرح مهم دارد و مدیران باشگاه ابراز امیدواری کردند با همکاری شهرداری، به اجرایی شدن این طرح‌ها کمک شود. در نهایت، مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه باشگاه هیچ نوع بودجه دولتی ندارد، پیشنهاد داد ردیف بودجه مشخصی تعیین شود که این درخواست با استقبال حناچی مواجه شد و او تاکید کرد حالا که فصل بودجه است، با کمک شورای شهر، ردیف بودجه‌ای برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نظر گرفته شود و از این طریق، به این دو باشگاه کمک مالی شود.

وعده‌های شهردار تهران باعث ایجاد دلگرمی برای تیم مدیریتی پرسپولیس شد و این امیدواری وجود دارد که با مساعدت حناچی، باشگاه بتواند هر چه زودتر سند ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار بگیرد و سپس با کمک شهرداری، طرح‌های دیگر خود در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی را از طریق دریافت ردیف بودجه در شورای شهر پیش ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.