‎پیشکسوت فوتبال ایران در آستانه انتخابات این فدراسیون از اعضای مجمع خواست که عادلانه رای بدهند و به دنبال پست و مقام نباشند.

‎پیشکسوت فوتبال ایران در آستانه انتخابات این فدراسیون از اعضای مجمع خواست که عادلانه رای بدهند و به دنبال پست و مقام نباشند. ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص چهار کاندیداى حاضر در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: علی کریمی از بدنه فوتبال است و به عنوان یک فرد فوتبالی اگر حق رای داشتم به او رای می‌دادم. فقط باید افرادی را کنارش داشته باشد که به مدیریت در فوتبال و بیزینس تسلط داشته باشند.

‎وی ادامه داد: آجورلو هم دوران درخشانی در پاس داشت و یک مدیر موفق است. هر زمان که از او حمایت شود نشان داده که می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. کیومرث هاشمی هم قبلا در ورزش بوده هرچند رزومه فوتبالی ندارد اما نمی‌دانم عزیزی خادم از کجا آمده است. او چه کاری برای فوتبال کرده که می‌خواهد رئیس فدراسیون شود؟

‎پیشکسوت فوتبال ایران درباره مسئله دخالت دولت و وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: از وزیر ورزش می‌خواهم کاری کند تا سیاست وارد فوتبال نشود. سلطانی‌فر اجازه ندهد وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کند. بهتر است سیاسیون همان کنار باشند و به فوتبال کاری نداشته باشند.

‎عربشاهی در مورد حرف و حدیث‌هایی مبنی بر تلاش علی کفاشیان برای جمع کردن رای به سود یکی از کاندیداها، گفت: کفاشیان از قدیم در دوومیدانی بوده و بهتر است به جای فوتبال در همان دوومیدانی فعالیت کند.

‎وی خاطرنشان کرد: اعضای مجمع باید عادلانه رای بدهند و نباید با رای دادن دنبال پست و مقام باشند. انتخاب آنها بسیار مهم است و نباید به هر کسی اعتماد کنند.

انتخابات فدراسیون فوتبال فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.