مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر می‌گوید از بارسلونا پیشنهاد رسمی داشته اما آنتونیو کونته او را برای ماندن در اینتر متقاعد کرد.

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر می‌گوید از بارسلونا پیشنهاد رسمی داشته اما آنتونیو کونته او را برای ماندن در اینتر متقاعد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که اخیراً شایعه پیوستنش به بارسلونا مطرح بود اما در نهایت در اینتر ماند، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: بارسلونا یک سال پیش مرا می‌خواست و مذاکراتی هم با آنها داشتیم اما به آنتونیو کونته گفتم "نگران نباش، من روی برنامه‌های اینتر تمرکز کرده‌ام". حالا بارسلونا برای من در گذشته باقی مانده و در اینتر خواهم ماند. آینده من در اینتر است و می‌خواهم برای مدتی طولانی پیراهن این تیم را به تن داشته باشم.

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر که قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: چه زمانی موضوع تمدید قراردادم اعلام خواهد شد؟ نمی‌دانم و باشگاه زمان مناسبی را برای این کار پیدا خواهد کرد اما آینده من در اینجاست و خودم را برای زمان طولانی در اینتر می‌بینم. من همه چیز شهر میلان را دوست دارم.؛غذاهایش، رابطه با هواداران و تیم.

وی افزود: کونته نظر مرا تغییر داد. یک روز او مرا به اتاق کارش دعوت کرد و گفت‌وگویی طولانی درباره همه چیز با هم داشتیم و همان مسیر دوران حرفه‌ای مرا تغییر داد. حالا می‌خواهم در فوتبال اروپا در سطح بالایی باشم و اگر فاتح اسکودتو شویم، اولین قهرمانی‌ام در این رقابت‌ها را روی بدنم خالکوبی خواهم کرد.

مهاجم آرژانتینی اینتر که او و هم‌تیمی‌هایش در حال حاضر صدرنشین سری A ایتالیا هستند، در پاسخ به این پرسش که «آیا اینتر بخت اول قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری سری A است؟»، اظهار داشت: من از کلمه «بخت اول قهرمانی» خوشم نمی‌آید اما قطعاً صدرنشینی حس مثبتی است. ما سعی می‌کنیم تا اینتر فصل را در بهترین جایگاه ممکن به پایان برساند.

وی همچنین در خصوص رابطه خوبش با مهاجم بلژیکی نراتزوری خاطرنشان کرد: راز رابطه خوب من و روملو و همکاری خوب‌مان در تیم این است که هر دو دوران کودکی خیلی مشابه و البته دشواری داشته‌ایم. ما می‌دانستیم که برای رسیدن به این جایگاه باید بیشتر از بقیه تلاش کنیم و بهتر از بقیه باشیم و ما این رویکرد را در زمین اجرایی کردیم.

مارتینس ۲۳ ساله این فصل در ۳۳ بازی از رقابت‌های مختلف برای اینتر به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۱۵ گل، ۷ گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.