باشگاه رُم به دلیل وجود موانع فراوان برای احداث ورزشگاه جدید، پروژه‌ای که نزدیک به یک دهه قبل آن را آغاز کرده بود را نیمه تمام رها کرد.

باشگاه رُم به دلیل وجود موانع فراوان برای احداث ورزشگاه جدید، پروژه‌ای که نزدیک به یک دهه قبل آن را آغاز کرده بود را نیمه تمام رها کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رم طی اعلامیه‌ای از لغو تصمیمش برای احداث استادیوم جدید خبر داد و اعلام کرد که پروژه ساخت یک ورزشگاه جدید برای جالوروسی را دنبال نخواهد کرد.

به این ترتیب بعد از ۳ هزار و ۳۱۳ روز از آغاز این پروژه، باشگاه رم پروژه ساخت استادیوم در منطقه «تور دی واله» را متوقف کرد، چون اعضای هیئت مدیران باشگاه شرایط لازم برای عملی کرد این پروژه را غیرممکن دانسته‌اند. این باشگاه روز گذشته (جمعه) گزارش مالی ۶ ماهه نخست خود را منتشر کرد که در آن ضمن معرفی گیدو فینگا به عنوان مدیراجرایی جالوروسی از لغو پروژه احداث استادیوم در توردی‌والا خبر داد.

کاهش منابع مالی باشگاه رم به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا و از دست دادن در‌آمدهای حاصل از فروش بلیت‌فروشی و حق پخش تأثیر بسزایی در وضعیت اقتصادی این باشگاه داشته است.

هواداران رم امیدوار بودند که بعد از انتقال مالکیت آنها و خروج جیمز پالوتا، منجر به صورت گرفتن یک‌سری سرمایه‌گذاری‌های جدید شود اما گویا مالکان آمریکایی جدید این باشگاه هم تمایلی به این کار ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.