سازمان انتقال خون از همه فوتبالیست ها دعوت کرد تا به یاد دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران علی انصاریان و مهرداد میناوند از ۸ تا ۲۵ اسفند ماه در مراکز اهدای خون حاضر شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران؛ پویش اهدای خون خانواده بزرگ فوتبال ایران به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند از ۸ تا ۲۵ اسفند برگزار می‌شود. اعداد ۸ و ۲۵ برگرفته از شماره پیراهن این دو فوتبالیست سرشناس کشور است که چندی قبل با فاصله اندک در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

سازمان انتقال خون ایران در تلاش است تا در قالب پویش «اهدای خون فوتبالی ها» ضمن جلب مشارکت خانواده فوتبال ایران همچون فوتبالیست‌ها، مربیان، پیشکسوتان، مدیران، هواداران و دوستداران این ورزش مردمی به کار انسان دوستانه اهدای خون برای نجات جان بیماران، یاد و نام مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند چهره‌های فقید فوتبال ایران را زنده نگه دارد.

روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران امیدوار است جامعه بزرگ فوتبال در سراسر کشور با استقبال از این کار زیبا و خیرخواهانه صحنه‌هایی ناب از انسانیت و مهرورزی را رقم زنند تا لبخند و دعای خیر بیماران نجات یافته با اهدای خون، آرام بخش روح دو جوان سفر کرده فوتبال ایران باشد.

گفتنی است هرساله در واپسین روزهای سال و آستانه‌ی سال نو آمار اهدای خون کاهش می‌یابد و این در حالی است که نیاز به خون همیشگی است و ادامه حیات و نجات جان بسیاری از بیماران در گرو وجود ذخایر خون کافی و سالم در مراکز انتقال خون سراسر کشور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.