سرمربی پیشین تیم‌های ملی فوتبال شیلی و آرژانتین، جایگزین آندره ویلاس‌بواس در تیم مارسی شد.

سرمربی پیشین تیم‌های ملی فوتبال شیلی و آرژانتین، جایگزین آندره ویلاس‌بواس در تیم مارسی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه المپیک مارسی رسماً اعلام کرد که خورخه سامپائولی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده و قراردادش را تا ژوئن سال ۲۰۲۳ با مارسی امضا کرده است.

این مربی آرژانتینی سابقه هدایت تیم‌های ملی شیلی و آرژانتین و باشگاه سویا را در کارنامه دارد و در سال ۲۰۱۵ با شیلی به قهرمانی مسابقات کوپا آمریکا رسید.

سامپائولی با ابراز خرسندی از حضور در مارسی گفت: در تمام زندگی به من گفته شد که المپیک مارسی باشگاهی ویژه برای شور و اشتیاق است؛ زمانی که ولودروم روشن می‌شود و تیم در ورزشگاه بازی می‌کند. مارسی باشگاهی برای مردم است و ما اینجا نیستیم که پنهان شویم. وقتی این پیشنهاد را دریافت کردم، آرزو داشتم که بتوانم در شهر میهمانی بگیرم. اینجا مکانی برای هیجان است و من این پیشنهاد را بدون تردید پذیرفتم. باشگاه روح دارد و به همین دلیل اینجا هستیم. ما آماده‌ایم.

همچنین پابلو لونگوریا که به‌عنوان مدیر فوتبال باشگاه مارسی فعالیت می‌کند، به سمت رئیس هیئت اجرایی و رئیس باشگاه مارسی انتخاب شد. او مسئولیت مدیریت باشگاه در بخش‌های ورزشی و اقتصادی را بر عهده دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.