آرسنال در شرایطی که از حریف خود عقب افتاده بود، توانست به بازی بازگردد و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا شود.

آرسنال در شرایطی که از حریف خود عقب افتاده بود، توانست به بازی بازگردد و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب (پنجشنبه - به وقت ایران) با هفت دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی، آرسنال در ورزشگاه کارایسکاکی یونان میزبان بنفیکا بود که این مسابقه به برتری ۳ بر ۲ توپچی‌ها انجامید. پیر امریک اوبامیانگ در دقایق ۲۱ و ۸۷ و کیران تیرنی در دقیقه ۶۷ برای آرسنال گلزنی کردند و دیوگو گونکالوس و رافا سیلوا در دقایق ۴۳ و ۶۱، دروازه توپچی‌ها را گشودند. با توجه به تساوی یک-یک دو تیم در دیدار رفت و برتری ۴ بر ۳ آرسنال در مجموع دو مسابقه، شاگردان میکل آرتتا به مرحله بعدی رسیدند.

آنتورپ که علیرضا بیرانوند را روی نیمکت داشت، میهمان گلاسکو رنجرز بود و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد. با توجه به اینکه شاگردان استیون جرارد دیدار رفت را هم با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود به پایان رساندند، نماینده اسکاتلند به جمع ۱۶ تیم پایانی رسید و آنتورپ از دور مسابقات کنار رفت.

ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. پیوتر زیلینسکی در دقیقه ۳ و فابین در دقیقه ۵۹ برای ناپولی گلزنی کردند و آنخل مونتورو در دقیقه ۲۵، تنها گل نماینده اسپانیا را به ثمر رساند. گرانادا که در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده بود، با برتری ۳ بر ۲ در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و مُهر پایانی بر حضور شاگردان جنارو گتوسو در لیگ اروپای امسال زد.

نتایج سایر دیدارهای همزمان به شرح زیر است:

آژاکس ۲ - لیل یک (با توجه به برتری ۲ بر یک آژاکس در بازی رفت، نماینده هلند راهی دور بعد شد) هوفنهایم صفر - مولده ۲ (با توجه به تساوی ۳-۳ دیدار رفت، مولده به یک‌هشتم نهایی رسید) ویارئال ۲ - سالزبورگ یک (با توجه به پیروزی ۲ بر صفر ویارئال در دیدار رفت، این تیم به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ اروپا صعود کرد) شاختار دونتسک یک - مکابی رژیم اشغالگر قدس صفر (با توجه به برتری ۲ بر صفر شاختار در بازی نخست، نماینده اوکراین به مرحله بعد رسید)

سایر بازی‌های این مرحله از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.