علی‌اصغر مدیرروستا سرپرست تیم فوتبال پیکان از احتمال جدایی دو یا سه بازیکن از این تیم طی روزهای آتی خبر داد.

علی‌اصغر مدیرروستا سرپرست تیم فوتبال پیکان از احتمال جدایی دو یا سه بازیکن از این تیم طی روزهای آتی خبر داد. علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پیکان در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفت: ما در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا بتوانیم نفرات موردنظر کادر فنی را جذب کنیم. تا الان حضور مجدمی و آرمان قاسمی در پیکان قطعی شده است و تلاش می‌کنیم چند بازیکن دیگر هم جذب کنیم. البته از جمع ما دو یا سه بازیکن هم جدا خواهند شد، ولی بهتر است نامی از این بازیکنان نیاوریم تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است آریا برزگر مهاجم پرسپولیس به پیکان بپیوندد؟»، اظهار داشت: آقای تارتار در این زمینه صحبت‌هایی با ما انجام داده و طبیعتاً باشگاه هم پیگیر است. البته حضور این بازیکن در پیکان هنوز قطعی نشده است.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه آیا آنها می‌توانند در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشته باشند، تصریح کرد: ما باید با جذب بازیکن ضعف‌های‌مان را پوشش دهیم و طبیعتاً دنبال این هستیم که نتایج بهتری بگیریم. البته در نیم‌فصل دوم نتیجه گرفتن سخت‌تر می‌شود، ولی با تلاش بچه‌ها، درایت کادر فنی و زحمات مسئولان باشگاه، تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.