سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: قوانینی در لیگ برتر فوتسال داشتیم که تیمی که مقابل تیم دیگری حاضر نمی‌شد از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: قوانینی در لیگ برتر فوتسال داشتیم که تیمی که مقابل تیم دیگری حاضر نمی‌شد از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شد. شهناز یاری پس از انصراف تیم پویندگان فجر شیراز از مصاف برابر شاگردانش به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: متاسفانه برای دومین بار در این فصل دو تیم مقابل ما بازی نکردند و یک هفته هم با قرعه استراحت مواجه شدیم که با این شرایط فقط سه بازی مفید از شش هفته مسابقات لیگ برتر کسب کرده‌ایم.

وی افزود: تیمی که می‌خواهد در کورس قهرمانی باشد به قرار داشتن در شرایط مسابقه نیاز دارد، اما متاسفانه این شرایط برای تیم ما مهیا نیست و من تعجب می‌کنم که این اتفاق در فصول گذشته نمی‌افتاد و هیچ تیمی اجازه نداشت دلخواه انتخاب کند که برابر تیمی بازی کند یا نه. یعنی قوانینی در لیگ برتر فوتسال داشتیم که تیمی که مقابل تیم دیگری حاضر نشود از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود و من نمی‌دانم بر چه اساسی این قانون حذف شده است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا به اشکالاتی که در برگزاری مسابقات امسال وجود دارد، اشاره کرد و اظهار داشت: تا جائیکه تحقیقات من نشان می‌دهد مثل اینکه آقایان برای ما تصمیم گیری می‌کنند و در سازمان لیگ از وضعیت لیگ برتر فوتسال بانوان اطلاعی ندارند و بهتر است این لیگ به بانوان واگذار شود، چون بانوان تمام مشکلات تیم‌ها را دیده و از نزدیک شرایط را می‌بینند. اضافه کردن چهار تیم در این شرایط کرونایی کار اشتباهی بود و از طرفی ما می‌توانیم لیگ بسیار پویا با ۱۰ تیم داشته باشیم نه اینکه ما تعداد تیم‌ها را بالا ببریم و برخی تیم‌ها هم هر وقت علاقه داشته باشند بازی کنند و هر وقت حس کنند ۳ بر صفر به نفعشان است پس خیلی راحت بگویند ۳ بر صفر بهتر از نتیجه ۵ یا ۶ بر صفر است.

وی یادآور شد: لیگ ما عقب گرد کرده است درحالیکه باید کمیته مستقل داشته باشیم که قبل از شروع لیگ همه تصمیماتی که گرفته می‌شود مصوب شود، اما حالا نمی‌دانیم پاسخ سوالات مان را از چه کسی باید بپرسیم. لیگ ما هم عقب رفته و از لحاظ مالی و فنی ضرر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.