اردوی چهارم تیم ملی فرنگی روز گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید و کشتی‌گیرانی که قرار است راهی اوکراین شوند از جمعه در سالن جهانبخت توفیق تمرینات شان را آغاز می‌کنند.

اردوی چهارم تیم ملی فرنگی روز گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید و کشتی‌گیرانی که قرار است راهی اوکراین شوند از جمعه در سالن جهانبخت توفیق تمرینات شان را آغاز می‌کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اردوی چهارم تیم ملی کشتی آزاد در حالی که به نظر می‌رسید تا زمان اعزام تیم به اوکراین و سپس ایتالیا ادامه داشته باشد، اما روز سه شنبه به پایان رسید.

کشتی‌گیرانی که قرار است هفته اول اسفند به جام بین‌المللی اوکراین بروند، با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی آلیش بانوان در محل خانه کشتی طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو، از روز جمعه در سالن جهانبخت توفیق حاضر خواهند شد و تا روز یکشنبه در این محل تمرین خواهند کرد.

سایر اردونشینان نیز که قرار است از روز یکشنبه به تهران برگردند، بعد از انجام تست کرونا، از صبح دوشنبه تمرینات‌شان را در محل خانه کشتی دنبال می‌کنند.

تیم منتخب کشتی ایران دهه دوم اسفندماه نیز با بهنام احسانپور و علیرضا کریمی در جام بین‌المللی پلیکونه ایتالیا شرکت خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.