مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با کارهای ترکیبی و ایجاد مثلث در کناره های زمین، فشردگی پیکان را شکستیم و گلزنی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری که به جای یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر امروز پرسپولیس مقابل پیکان تهران حاضر شده بود، گفت: بازی شکل و فرم خیلی خوبی داشت. سعی می‌کنیم جابجایی‌های زیاد و تشکیل مثلث از کانال‌های کناری را در تیم داشته باشیم. از این طریق به گل رسیدیم و فشردگی تیم حریف را شکستیم.

وی افزود: بارها این حرکات در تیم ما دیده شده است. در نیمه دوم دو مدافع کناری خود را به عرض آوردیم. سعی کردیم عرض حمله را بیشتر کنیم. کارهای ترکیبی و ایجاد مثلث شگرد ما است و خدا را شکر جواب داد. این بازی از آن بازی‌هایی است که همیشه باید تمرکز صد درصد داشته باشید با سبکی که پیکان بازی می‌کند. اگر تمرکز نباشد روی اتفاق و کارهایی که تبحر دارند، ضربه می‌خورید.

مربی پرسپولیس یادآور شد: بازیکنان ما فوق العاده جنگجو و متمرکز بودند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم. بازهم می گویم این از آن بازی‌هایی بود که باید تمرکز صد درصدی داشته باشیم.

مطهری در خصوص نیمکت نشینی مهدی عبدی و اینکه آیا به دلیل فشردگی مسابقات و خستگی است، گفت: خستگی نه؛ اینها دلایل تاکتیکی است. یک موقع بهترین بازیکن را روی نیمکت می‌نشانید. دنبال دلیل خاصی نباشید.

مربی پرسپولیس درباره موقعیت دادن به تیم پیکان خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهیم فوتبال رو به جلو بازی کنید طبیعی است که یک موقعیت هم بدهید. خط دفاعی و گلر ما امروز با تمرکز بازی کردند. یک موقع اصل کار ما دفاع تیمی و منسجم است ولی در شرایط بازی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

مطهری در خصوص محمد انصاری گفت: انصاری از نظر فنی و اخلاقی توانمند است. محمد بعد از یک عمل سنگین به ما اضافه شده است. به خاطر کرونا نمی‌توانیم بازی دوستانه داشته باشیم. محمد باید در بازی‌های دوستانه محک بخورد و کم کم به تیم اضافه شود. تنها دلیلش همین است. از دوستان خواهش می‌کنم برای محمد حاشیه درست نکنند. اول باید از بازیکنمان مراقبت کنیم. هر موقع به فرم خوب رسید بازی می‌کند.

وی در پایان درباره تاکتیک اوت دستی پیکان گفت: نادر محمدی را من و مجید جلالی از تیم امید مقاومت به پیکان آوردیم. مربیان حق دارند از سبک‌های مختلف استفاده کنند. ما به این سبک‌ها احترام می‌گذاریم. طبیعی است که می‌خواهند از اوت بهره ببرند. نمی‌توانیم بگوییم اوت نیندازند. به تیم پیکان تبریک می گویم. نمی‌توان ایرادی گرفت. این جزو نکات فنی و تاکتیکی تیم پیکان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.