گروه استا‌ن‌ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شخصیتی که برای تیم مس رفسنجان مد نظرم بود در نیم فصل اول ایجاد شد.

گروه استا‌ن‌ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شخصیتی که برای تیم مس رفسنجان مد نظرم بود در نیم فصل اول ایجاد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های این فصل است و ما به هیچ عنوان به جایگاه این تیم نگاه نمی‌کنیم و آن‌ها تیم قابل احترام و با کیفیتی هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدوارم تیم مس رفسنجان در بازی پایانی نیم فصل نتیجه خوب و رضایت بخشی را به دست آورد گفت: مقداری از شخصیتی که برای تیم مس رفسنجان مد نظرم بود در نیم فصل اول ایجاد شد و امیدوارم بتوانیم در دور برگشت مسابقات با رفع نقاط ضعف به تیم ایده‌آل و مد نظرم دست یابم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه هر دو تیم مس و ذوب‌آهن از تیم‌هایی هستند که فوتبال روی زمین و ترکیبی خوبی از خود به نمایش می‌گذارند، گفت: امیدوارم بازی فردا برای هواداران دو تیم یک بازی خوب و رضایت‌بخش باشد.

ربیعی در ادامه با اشاره به اینکه تمام بازی‌هایی که در لیگ برتر انجام می‌دهیم، بازی‌های آسانی نیستند و نتیجه و راندمان هم این مسئله را مشخص کرده و موید حرف بنده است، ادامه داد: می‌بینید رقابت در یک بخشی از جدول خیلی به هم نزدیک است.

وی افزود: ما هم به هر حال با ۴ روز فاصله بر خلاف تیم رقیب، بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس با یک جلسه تمرین خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیان کرد: دغدغه‌ای که داریم مصدومیت برخی از بازیکنان تیم است. در بازی پرسپولیس و چند بازی قبل برای تیم مشکلاتی را به دنبال داشته است. گلایه‌ای از این قضیه ندارم، چرا که هم تیم به این درک رسیده و هم اینکه بچه‌ها تمام انرژی و تلاش‌شان را برای گرفتن امتیازات کامل این بازی خواهند گذاشت.

ربیعی درباره بازیکنان محروم خود مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: کریم‌زاده را به خاطر دریافت کارت قرمز در دیدار گذشته و حامد نورمحمدی، ناصر سالاری و محمد آقاجان‌پور به دلیل مصدومیت قطعی در اختیار نخواهیم داشت. محمد قاضی هم چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت از شرایط خوب فاصله داشته است و به تازگی از مصدومیت رها شده است.

وی در ارتباط با شکست تیمش در بازی هفته گذشته برابر پرسپولیس هم صحبت‌هایی را مطرح کرد و گفت: پرسپولیس تیم پر مهره‌ای است و باشگاهی است که فینال آسیا را تجربه کرده است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه بچه‌های ما در بازی برابر پرسپولیس هم زحمت کشیدند، اما آنها تیم سرتر بازی بودند و ۴ دوره است که قهرمان ایران هستند افزود: ما در زمان‌هایی از بازی با تأخیر یک سری کارهای تاکتیکی را انجام دادیم، که این تیم‌ها زمانی به شما نمی‌دهند تا برنامه‌هایتان را اجرا کنید.

ربیعی ادامه داد: ما در برابر پرسپولیس عقب‌نشینی نکردیم، جسورانه جنگیدیم و تا آخرین لحظه بازی از فرصتی که می‌توانیم برای خودمان ایجاد کنیم، استفاده کردیم.

وی بیان کرد: به تیمم و همه نفراتم ایمان دارم. تیم‌هایی که از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آیند، به نسبت سایر تیم‌ها شرایط سخت‌تری دارند. جدا کردن این تیم‌ها از پایین جدول و آوردن آنها به میانه جدول کار خیلی سختی است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: ما در رفسنجان به لحاظ سخت‌افزار با مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما مجموعه باشگاه برای کمتر شدن این مشکلات تلاش شبانه‌روزی می‌کنند.

ربیعی گفت: مقابل تیم‌هایی به میدان می‌رویم که حریفان‌مان بازیکنان خارجی دارند و این یک تبعیض در مسابقات است، گله‌ای نیست و ما از قانون تمکین می‌کنیم.

وی بیان کرد: بچه‌های تیم به دلیل همتی که در این مسیر گذاشتند و از نظر شرایط خانوادگی و پروژه تیم‌سازی و وحدت و مودت که می‌خواستیم همراه و همگام با من آمدند و مس رفسنجان را تبدیل به یک تیم بی حاشیه‌ که شخصیت تیمی و فنی دارد، کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: از شاگردانم به خاطر تلاش مجدانه‌ای که در نیم فصل نخست داشته‌اند، فارغ از هر نتیجه‌ای که در برابر ذوب‌آهن بگیریم، تشکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.