باشگاه بوروسیا دورتموند رقم درخواستی‌اش برای فروش هافبک انگلیسی خود را کاهش داد.

باشگاه بوروسیا دورتموند رقم درخواستی‌اش برای فروش هافبک انگلیسی خود را کاهش داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» چاپ برلین با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه بوروسیا دورتموند برای فروش جیدون سانچو در تابستان آینده حاضر است به مشتریان این بازیکن تخفیف دهد. این باشگاه بوندس‌لیگایی در تابستان اخیر روی هافبک انگلیسی خود قیمتی ۱۲۰ میلیون یورویی گذاشته بود اما حالا حاضر است در ازای ۱۰۰ میلیون یورو او را در پایان فصل بفروشد.

دورتموند که به مانند خیلی از باشگاه‌های بزرگ دیگر به خاطر شیوع ویروس کرونا دچار ضررهای مالی قابل‌توجهی شده، به دنبال این است تا با فروش سانچو بخشی از این ضرر را جبران کند. این هافبک انگلیسی در تابستان اخیر هم به شدت بحث پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، اما در نهایت دو باشگاه بوروسیا دورتموند و منچستریونایتد بر سر رقم این انتقال به توافق نرسیدند. منچستریونایتد حاضر نبود رقمی بیش از ۸۰ میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع ۱۲۰ میلیون یورویی خود کوتاه بیاید.

سانچو ۲۰ ساله که فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۷ گل بوندس‌لیگایی کمک شایانی به بوروسیا دورتموند برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها کرد، این فصل در ۲۵ بازی از رقابت‌ها مختلف آمار ۸ گل‌زده و ۱۳ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

قرارداد فعلی او با دورتموند تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.