مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه دیدار کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، ظهر امروز (دوشنبه) مجتبی فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با حضور در محل تمرین تیم فوتبال این باشگاه با رحمان رضایی سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمانه مجتبی فریدونی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه ما همدل شده‌ایم تا تیم ذوب‌آهن بهترین نتایج را کسب کند. شما در کمال آرامش و تمرکز بر مسائل فنی تلاش کنید و نگران هیچ چیز نباشید.

فریدونی در ادامه افزود: هیئت مدیره کارخانه و مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن، اعضای هیئت مدیره باشگاه و همه عوامل و دست‌اندرکاران در باشگاه ذوب‌آهن و هواداران یکدل و همدل با تیم ذوب‌آهن هستند تا شما بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید. اگرچه فشارهایی روی تیم هست اما تیم فوتبال ذوب‌آهن این توانایی را دارد که با همدلی و تلاش مضاعف نتایج بهتری را کسب و دل هواداران ذوب‌آهن و پرسنل شرکت و باشگاه را شاد کند. همه ما برای اعتلای نام و جایگاه ذوب‌آهن می‌جنگیم و همه در کنار شما هستیم تا نتایج بهتری کسب کنید.

در پایان این دیدار مجتبی فریدون از بازیکنان خواست اگر درخواستی دارند مطرح کنند تا به آن رسیدگی شود.

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در جمع کادر فنی و بازیکنان این تیم اظهار داشت: این حضور و این همدلی باعث خواهد شد که تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با شور و اشتیاق بیشتری کار و نتایج بهتری کسب کند. مطمئناً ما با این تیم جوان و باانگیزه تلاش خواهیم کرد تا نتایجی در خور نام بلند و جایگاه پرافتخار ذوب‌آهن اصفهان کسب و دل همه هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: حضور همیشگی شما در کنار ما موجب دلگرمی بیشتر کادر فنی و بازیکنان خواهد شد‌.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.