پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گویند با توجه به نتایج گذشته این تیم نباید دغدغه صعود از گروه داشته باشد.

محسن خلیلی در گفت و گو با ایسنا، درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی پرسپولیس با الریان و همینطور تیم هندی اظهار کرد: برای نایب قهرمان آسیا و تیمی که در سه سال گذشته دو بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده است نباید فرقی کند که برابر چه تیمی بازی می کند مهم این است که باشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا چه هدف گذاری کرده است و آیا این بار هم تیم به فینال صعود می کند و می تواند قهرمان بشود یا خیر.

وی افزود: اگر تفکر پرسپولیس قهرمانی در آسیا باشد نباید به نام رقبا در گروه توجهی کند اما طبیعتا بازی کردن با تیمهای قطری جذابیت های خاصی را دارد با توجه به این که پرسپولیس باید برابر الریان قطر که شجاع خلیل زاده در اختیار دارد بازی کند از حیث هم برای این تیم جذاب خواهد بود.

خلیلی تصریح کرد: به اعتقاد من گروه استقلال در این دوره از رقابت ها واقعا سخت است چون الدوحیل و الاهلی تیمهای بسیار قدرتمندی هستند امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و استفاده از تجارب بین المللی گذشته انشالله پرسپولیس از موقعیت ها بهتر استفاده کند تا بعد از مدت ها یک قهرمان در آسیا داشته باشیم. با نتایجی که پرسپولیس در سالهای گذشته به دست آورده و انتظاری که هواداران از این تیم دارند من فکر می کنم نباید دغدغه صعود از گروه برای پرسپولیس متصور باشیم بنابراین پرسپولیس صعود بی دغدغه ای از این گروه خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره شرایط این تیم و نتایجی که در هفته های اخیر به دست آمده هم گفت: متاسفانه پرسپولیس از شرایط آرمانی خود دور است و حواشی زیاد دچار شده است اگر بحث نقل و انتقالات و اختلاف نظر با مدیر سابق وجود دارد به نظر من این مسائل مربوط به گذشته می شود و دیگر باید آنها را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم در حال حاضر کادر فنی باید تلاش کند با بازیکنانی و پتانسیلی که در اختیار دارد برای آینده برنامه ریزی کند تا تمرکز کافی به تیم برگردد. الان همه تیم ها می خواهند از پرسپولیس امتیاز بگیرند که این امری طبیعی است بنابراین پرسپولیس باید تلاشش را انجام دهد تا دوباره به روزهای آرمانی خود برگردد. هواداران ، کادر فنی و بازیکنان همه با تجربه هستند و این تجربه الان باید به کمک تیم بیاید. تا دوباره روحیه برنده بودن به پرسپولیس برگردد. هنوز اتفاق خاصی در جدول رخ نداده و پرسپولیس با دو برد در دوبازی عقب افتاده خود دوباره می تواند به کورس قهرمانی برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.