پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به گروه مرگ عادت دارد و همیشه کارش در این مسابقات سخت بوده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به گروه مرگ عادت دارد و همیشه کارش در این مسابقات سخت بوده است. ستار همدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره همگروهی تیم فوتبال استقلال با الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قبلا هم استقلال در گروهی قرار گرفته بود که خیلی به این گروه شباهت داشت. استقلال با الدحیل که یکی از بهترین تیم‌های قطر است،‌ همگروه است. تیم‌های قطری همیشه سرمایه‌گذاری خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارند. این تیم مسلماً یکی از تیم‌های با برنامه لیگ است. علی کریمی هم در این تیم بازی می‌کند و استقلال برابر الدحیل کار سختی خواهد داشت.

وی با اشاره به دیگر تیم‌های این گروه تصریح کرد: الشرطه جزو تیم‌های قدیمی است که قبلاً‌ با اسم پلیس از آن یاد می‌شد. تیم‌های عراقی‌ از لحاظ مالی مثل ما مشکلاتی دارند ولی فیزیکی بازی می‌کنند و همیشه مقابل تیم‌های ایرانی کار سختی دارند. تیم‌های عربستانی اما از لحاظ سرمایه‌گذاری چیزی بین فوتبال ایران و قطر هستند. الاهلی هم یکی از تیم‌های قوی عربستان است.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: با این حال استقلال در آسیا با دو قهرمانی خوش آوازه است. تیم‌های دیگر هم روی استقلال حساب باز می‌کنند و می‌دانند کار سختی مقابل این تیم دارند. امیدوارم استقلال در آسیا با برنامه‌تر ظاهر و از لحاظ فکری و تمرکزی بهتر کار کند. کار برای استقلال خیلی سخت است ولی این شرایط فقط برای استقلال وجود ندارد و به همان اندازه برای سایر تیم‌های گروه نیز کار سخت است و آنها هم این موضوع را می‌دانند.

همدانی درباره اینکه از گروه استقلال به عنوان گروه مرگ یاد می‌شود، گفت: به نوعی می‌توان گفت که این گروه،‌گروه مرگ است، چون تیم‌های قدری در آن حضور دارند ولی استقلال به این شرایط عادت دارد و همیشه کارش در آسیا سخت بوده است. استقلال در چنین گروه‌های سختی به عنوان تیم اول صعود کرده است و بازهم می‌تواند این را تکرار کند. همه چیز به برنامه و انگیزه تیم بستگی دارد. اگر تیم برنامه نداشته باشد، از انگیزه هم خبری نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.