سرمربی تیم فوتبال اینتر به دلیل رفتار ناشایستی که با داور بازی اخیر تیمش با اودینزه داشت ۲ جلسه محروم و علاوه بر آن جریمه نقدی شد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر به دلیل رفتار ناشایستی که با داور بازی اخیر تیمش با اودینزه داشت ۲ جلسه محروم و علاوه بر آن جریمه نقدی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر را به خاطر درگیری‌اش با فابیو مارسکا داور بازی اخیر نراتزوری مقابل اودینزه در هفته نوزدهم سری A دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰ هزار یورو جریمه نقدی محکوم کرد.

طبق گزارش سایت اف‌سی‌اینتر۱۹۰۸ ایتالیا؛ جراردو ماستراندره‌آ، رئیس کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال ایتالیا کونته را که از مارسکا دو کارت زرد متوالی گرفت،‌ علاوه بر بازی بعدی اینتر مقابل بنونتو از همراهی شاگردانش مقابل فیورنتینا محروم کرد.

در همین حال، گابریله (له‌له) اوریالی، مدیر فنی تیم را هم که مانند او به مارسکا پرخاش کرد یک جلسه محروم و ۵۰۰ هزار یورو جریمه نقدی کرد.

کونته و اوریالی نه تنها در کنار زمین به مارسکا اعتراض کردند بلکه در تونل رختکن‌ها نیز با او درگیری لفظی پیدا کردند و حتی شایعاتی درباره درگیری فیزیکی میان دو طرف به گوش می‌رسد.

به این ترتیب کونته و اوریالی هیچ یک نمی‌توانند اینتر را در بازی امشب (سه‌شنبه) مقابل میلان در دربی دلامادونینا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا همراهی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.