شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم فوتبال المپیک دونتسک ممکن است در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل راهی تیم زوریا لوهانسک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین قصد دارد برای تقویت خط حمله خود و کسب سهمیه مسابقات اروپا، شهاب زاهدی را در همین نقل و انتقالات زمستانی جذب کند. زاهدی که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، از قبل برای انتقال به زوریا در نقل و انتقالات تابستانی توافق کرده بود اما نیاز تیم زوریا به این بازیکن ممکن است معادلات را تغییر بدهد.

سایت «xsport» اوکراین خبر داد مسئولان زوریا حاضر شده‌اند با پرداخت مبلغی برای گرفتن رضایتنامه زاهدی، این بازیکن را از المپیک دونتسک به خدمت بگیرند. زوریا در حال حاضر اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ایرانی را در اختیار دارد؛ بازیکنی که به صورت قرضی از تیم فنرباغچه ترکیه راهی اوکراین شده است.

شهاب زاهدی در پایان نیم فصل اول لیگ اوکراین هشت گل به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ اوکراین بوده است. این بازیکن در حال حاضر با تیم المپیک دونتسک دچار مشکل شده است.

قرارداد زاهدی با تیم المپیک این فصل به پایان می‌رسد. مسئولان باشگاه قصد دارند قبل از اتمام قرارداد زاهدی، او را به تیم دیگری ترانسفر کنند تا از این طریق پولی هم به دست بیاورند. باشگاه ریوآوه پرتغال با ۳۰۰ هزار یورو و پرداخت ۳۰ درصد از حق انتقال ثانویه زاهدی، یکی از مشتریان این مهاجم ایران بود اما زاهدی این پیشنهاد را قبول نکرد.

رسانه‌های اوکراین خبر داده‌اند زاهدی توافقنامه ابتدایی را با زوریا برای فصل بعد امضا کرده و این مسئله خشم مسئولان المپیک را در پی داشته است. به همین دلیل مهاجم ایران به تیم دوم المپیک تبعید شد و از همراهی این تیم در اردوی آماده سازی ترکیه بازماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.