مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که فدراسیون فوتبال باید پیگیر موضوع میزبانی بازی مقابل العین باشد تا حق نماینده ایران پایمال نشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که فدراسیون فوتبال باید پیگیر موضوع میزبانی بازی مقابل العین باشد تا حق نماینده ایران پایمال نشود. سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: به بازیکنان و کادر فنی تیم خسته نباشید می‌گویم. جواد نکونام نشان داد مرد روزهای سخت است. بازی قبل مقابل پرسپولیس را در عین شایستگی واگذار کرده بودیم و در این مدت شیطنت‌هایی در خوزستان علیه تیم انجام شده بود و شرایط خاصی وجود داشت اما تیم موفق شد در سرمای منفی ٨ درجه تبریز موفق به کسب سه امتیاز مهم شود.

وی اضافه کرد: این پیروزی با وجود اتفاقات گذشته نشان داد که موفقیت یک تیم به فاکتورهای زیادی احتیاج دارد که بزرگترین و اولین بخش آن، اتحاد است. فولاد از پایین‌ترین عضوش تا بالاترین سطح که مدیران کارخانه و هواداران هستند متحد است. این برد را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنیم که در هفته گذشته خیلی اذیت شدند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره پست اینستاگرامی جواد نکونام و تقدیر از او، عنوان کرد: گروه متحدی هستیم و برای هدف بزرگی می‌جنگیم. در این گروه متحد هرکس وظایف خود را انجام می‌دهد و از کنار هم بودن لذت می‌بریم. جواد نکونام اسطوره فوتبال ماست و ٨ سال در اسپانیا که مهد فوتبال نوین است درخشیده است. او در خوزستان با همکارانش تلاش می‌کند تا فولاد موفقیت‌های فصل پیش را تکرار کند.

آذری درباره بحث میزبانی دیدار با العین در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: طبق قانون و اساسنامه مسابقات باید در اهواز میزبان این بازی باشیم. کمیته مسابقات و فدراسیون فوتبال باید پیگیر این موضوع باشند تا حق نماینده ایران پایمال نشود. این موضوع به توانمندی فدراسیون برمی‌گردد.

وی عنوان کرد: بحث این است که تا قرعه‌کشی مسابقات انجام نشود تصمیم نهایی در بازی میزبانی ما گرفته نمی‌شود، به طور مثال اگر برنده این مسابقه (فولاد-العین امارات) در گروهی باشد که یک تیم قطری حضور ندارد، میزبانی باید به ما برسد اما اگر با یک تیم قطری همگروه شویم احتمالا قطر میزبان مسابقات آن گروه خواهد شد و بازی ماهم در پلی‌آف در این کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه «امیدوارم فدراسیون از حق فولاد و نماینده ایران دفاع کند» ادامه داد: از میزبانی این بازی خیلی خوشحال می‌شویم، چرا که همه حاضریم در اجرای همه پروتکل‌ها بهترین عملکرد و بهترین میزبانی را در اهواز داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: از همه بازیکنان و کادر فنی تیم‌مان تشکر می‌کنم که همه تلاش‌شان را برای وفقیت فولاد به کار می‌بندند. امیدوارم پرچم فولاد را بازهم با کمک و حمایت هواداران بالا نگه داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.