سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل لیورپول تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش مقابل لیورپول تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در دور چهار جام حذفی انگلیس موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شود، گفت: پیروزی فوق‌العاده‌ای مقابل قهرمان سال گذشته که تیمی شگفت‌انگیز است، به دست آوردیم. حس خوبی داریم و آن روش بازی که ما و بازیکنان به آن اعتقاد داریم را پیدا کرده‌ایم. هر چه جلوتر می‌رویم، قوی و قوی‌تر می‌شویم.

وی افزود: پیش از این چند نتیجه خوب کسب کرده‌ بودیم و با استفاده از سیستم الماس یا سیستم ۲-۵-۳ رقبای‌مان را شکست داده‌ایم، اما در این دیدار رویکرد مثبتی داشتیم و خط و نشان کشیدیم. همین موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس‌مان می‌شود تا بتوانیم بهترین بازی‌های‌مان را با سبک فوتبال خود مطابقت دهیم.

سرمربی نروژی منچستریونایتد تصریح کرد: به تفاوت‌مان با شش ماه قبل نگاه کنید. شما نمی‌توانید به یکباره گام‌های بزرگی بردارید اما ما بهتر می‌شویم و حالا بازی‌های سخت‌تری را می‌بریم. روحیه و اعتماد به نفس‌مان بسیار خوب است. باید از دوشنبه صبح به فکر بازی چهارشنبه با شفیلدیونایتد باشیم.

سولسشایر درباره زننده گل برتری تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: برونو فرناندس بازیکن باکیفیتی در حوالی محوطه جریمه حریف است و ثابت کرده که هم می‌تواند گلزنی کند و هم پاس گل دهد. ضربه ایستگاهی او خیلی خوب بود. او یک روز قبل از بازی خیلی روی زدن این ضربه تمرین کرده بود. برونو معمولاً حداقل نیم ساعت بیشتر بر سر زدن ضربات ایستگاهی تمرین می‌کند و در این بازی از این تمرینات خود جواب گرفت.

وی در پایان در خصوص مصدومیت مهاجم انگلیسی‌اش از ناحیه زانو اظهار داشت: باید اسکن‌های لازم روی زانوی مارکوس رشفورد انجام شود و امیدوارم اتفاق بدی نیفتاده باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.