مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش مقابل هر تیمی حرف‌هایی برای گفتن دارد.

به گزارش ایسنا، حمید عبدالهی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: تیم ما بعد از هفته‌های اخیر، برابر گل‌گهر سیرجان بازی خوبی انجام داد و تنها تیمی که به این تیم فرصت گلزنی نداد، تیم ما بود. ما در آن دیدار ۵۰۰ پاس دادیم که این نشان می‌دهد ما از نظر تاکتیکی به بلوغ می‌رسیم و این برای کادر فنی ما اتفاق خوشایندی است.

وی افزود: تیم ما شجاع و نترس بازی می‌کند. اتفاقات فوتبال گاهی به سود ما و گاهی علیه ما است. مهم این است که ما تفکرات تاکتیکی را بتوانیم در زمین اجرا کنیم. در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و آماده یک نبرد پایاپای هستیم. آماده هستیم که با تمام وجود بازی کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: در بازی‌های گذشته نشان دادیم مقابل هر تیمی حرف‌هایی برای گفتن داریم. نوع بازی که می‌کنیم نشان می‌دهد مقابل هر تیمی حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم پایاپای رقابت کنیم. پرسپولیس مثل ماشین‌سازی و استقلال برای ما فرقی ندارد. ما مقابل این تیم‌ها هم با تمام وجود بازی کردیم. فردا هم همینطور است. مطمئن هستم مردم اراک می‌دانند مهم این است که ما با همه وجود بازی می کنیم و حالا هر نتیجه‌ای به دست آمد این در مرحله دوم است. مهم این است که ما با همه وجود بازی کنیم و با قدرت به میدان برویم. ما آلومینیوم اراک هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و به دنبال بزرگ شدن تیم اراک هستیم. پشتوانه ما مردم هستند. در این روزهایی که شاید حال مردم خوب نباشد، امیدوارم تیم ما دل مردم را شاد کند.

وی ادامه داد: ربیع‌خواه مصدوم است و با این حال هر کسی روز تمرین خوب باشد روز مسابقه بازی می‌کند. همه سخت تلاش می‌کنند و هر زمانی وارد زمین شوند، بهترین عملکرد را خواهند داشت.

او فزود: حضور تماشاگران مثل جریان خون در رگها است. برای تیم‌هایی که تماشاگر دارند، سخت است که بدون تماشاگر بازی کنند. اما مشکلات کرونایی باعث چنین موضوعی شده است. برای ما فرقی نمی‌کند پرسپولیس بدون دو مدافع خود بازی کند یا نکند، ما آلومینیوم هستیم و با قدرت پیش می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.