سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است تیمش باید زودتر کار بولونیا را در بازی دو تیم تمام می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است تیمش باید زودتر کار بولونیا را در بازی دو تیم تمام می‌کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو در پی برتری ۲ بر صفر بعدازظهر امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل بولونیا در هفته نوزدهم سری A ایتالیا و صعود به رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: خیلی مهم بود که بازی قدرتمندی را از خود ارائه دهیم، کاری که در نیمه اول انجام دادیم و می‌توانستیم کار بولونیا را در همان ۴۵ دقیقه اول تمام کنیم، اما اگر کار حریف را تمام نکنید، بازی همیشه می‌تواند به تعادل کشیده شود. بولونیا بازی بسیار هجومی را از خود ارائه داد و ما هم از فضاهایی که آنها در اختیار ما قرار دادند، استفاده کردیم.

وی افزود: ما بازی مهمی را مقابل ناپولی (در سوپرجام ایتالیا) بردیم و می‌خواستیم نشان دهیم که یوونتوس آن تیمی نیست که همه در بازی با اینتر دیدند. آماده شدن برای این بازی دشوار نبود و اشتباهاتی که در بازی قبلی مرتکب شدیم را بررسی کردیم. ما تیم قدرتمندی داریم و می‌دانیم که همه چیز به خودمان بستگی دارد.

سرمربی یوونتوس همچنین درباره مدافع باتجربه خود اظهار داشت: بازگشت کیه‌لینی به ترکیب‌مان مهم بود. او مدت طولانی بود که چهار بازی متوالی برای یووه انجام نداده بود.

وی در پایان در تمجید از دروازه‌بان لهستانی‌اش که در این دیدار چند واکنش خوب از خود نشان داد، خاطرنشان کرد: شزنی دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و همیشه آماده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.