سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که ۳ امتیاز دیدار این تیم مقابل صنعت نفت با توجه به شکست استقلال حائز اهمیت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که ۳ امتیاز دیدار این تیم مقابل صنعت نفت با توجه به شکست استقلال حائز اهمیت خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پیش از دیدار سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. طبق جدول تیم‌های دوم و سوم لیگ با هم بازی می‌کنند و با توجه به شکست روز گذشته استقلال، این بازی برای هر دو تیم مهم است که ۳ امتیاز را بگیرند.

وی ادامه داد: صنعت نفت این فصل واقعاً خیلی خوب پیش آمده و بازیکنان بزرگی دارد. آنها بردهای خوبی کسب کردند و نتایج صنعت نفت ایده‌آل است. پس تیم ضعیفی نیستند و قطعاً بازی سنگینی پیش‌روی ما خواهد بود. صنعت نفت از لحاظ فوتبالی به خصوص در ضد حملات خیلی خوب است و چهار پنج بازیکن این تیم در کارهای رو به جلو خیلی خوب کار می‌کنند و این برای هر تیمی خطرناک است.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود، از لحاظ فوتبال به پیشرفت خوبی می‌رسیم. همه بازیکنان ما باید آماده این بازی سخت باشند تا امتیاز کامل بازی را بگیریم.

نویدکیا درباره شرایط بازیکنانش برای دیدار با صنعت نفت گفت: به غیر از یکی دو مصدوم قبلی، مصدوم جدیدی نداریم. فقط سروش رفیعی از ناحیه زانو احساس خوشایندی ندارد، اما دیروز با تیم تمرین کرد و امروز هم تمرین خواهد کرد و تا فردا درباره او تصمیم گیری می‌کنیم. مشکل دیگری وجود ندارد و با این شرایط می‌رویم تا یک بازی خوب مقابل صنعت نفت انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.