مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: خوشحالم که استقلال را بدون گل خورده شکست دادیم.

مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: خوشحالم که استقلال را بدون گل خورده شکست دادیم. فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با پیروزی یک بر صفر سایپا برابر استقلال گفت: یک بازی خوب و حساب‌شده انجام دادیم و با دفاع منطقی دنبال گل نخوردن بودیم که به هدف‌مان رسیدیم. در بازی هم روی ضدحملات چند فرصت داشتیم و حتی می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. در نیمه اول استقلال را کنترل کردیم و در ابتدای نیمه دوم هم گل زدیم که خیلی خوب از این گل محافظت کردیم.

مدافع سایپا ادامه داد: در نیمه دوم بعد از اینکه به گل رسیدیم، استقلال دنبال زدن گل تساوی بود ولی آنها تا دقیقه ۸۵ موقعیت خاصی نداشتند و در دقایق پایانی هم رو به بازی مستقیم آوردند که چند موقعیت به دست آوردند. با این حال دفاع تیمی سایپا و چند واکنش خوب از سوی منادی باعث شد گلی دریافت نکنیم. استقلال یکی از بهترین خطوط حمله لیگ برتر را دارد و خوشحالم که این تیم را بدون گل خورده شکست دادیم.

گرامی در خصوص شایعاتی که مبنی بر محرومیتش در بازی با استقلال مطرح شد، عنوان کرد:‌ بعد از بازی در صفحات مجازی این شایعه مطرح شده بود که من برای بازی با استقلال ۴ کارته بودم و این موضوع کمی نگرانم کرد. با سرپرست تیم هم صحبت کردم و خیلی زود متوجه شدم که این خبر فقط در حد شایعه است. بعد از اینکه ۴ کارته شدم، فقط در بازی با ذوب‌آهن به میدان رفتم که یک کارت زرد گرفتم و برای بازی با استقلال محروم نبودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.