بازیکنی که مقابل سایپا برای اولین بار در ترکیب استقلال قرار گرفت، بیست و پنجمین بازیکنی شد در این فصل برای این تیم به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که روز گذشته در نام بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، عارف غلامی، سینا خادم پور، آرش داجیلری و بابک مرادی در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار داشت، تعویض دقیقه ۸۳ استقلال یک سورپرایز بود و محمود فکری بازیکنی را به جای داریوش شجاعیان به میدان فرستاد که نه تاکنون برای این تیم بازی کرده بود و نه کمتر کسی نام او را شنیده بود.

محمدحسین فلاح هافبک جوان آبی پوشان در ۷ دقیقه پایانی دیدار روز گذشته استقلال جانشین داریوش شجاعیان شد و این بازیکن نسبت به مدت زمان حضورش در میدان عملکرد بدی هم نداشت.

فلاح بیست و پنجمین بازیکنی بود که در این فصل برای استقلال به میدان رفت تا وی نیز مثل سبحان خاقانی، فردین رابط و سجاد آقایی، از بازیکنان جوانی باشد که در این فصل فرصت بازی پیدا کرده‌اند.

فکری در حالی این بازیکن را به میدان فرستاد که تیمش یک بر صفر از سایپا عقب بود و انتظار می‌رفت از بازیکنان باتجربه‌تری به عنوان بازیکن تعویضی استفاده شود. با این وجود فکری ترجیح داد در این آزمون دشوار از یک بازیکن تازه وارد استفاده کند. حال باید دید عملکرد این بازیکن در اندازه‌ای بود که فکری در بازی‌های آینده نیز بار دیگر فرصت بازی در اختیار او قرار دهد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.