پیشکسوت استقلال می‌گوید هافبک‌های این تیم گل ساز و موقعیت ساز نیستند.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست استقلال مقابل سایپا اظهار کرد: استقلال مثل بازی گذشته در خط دفاعی ناموفق بود. البته همیشه استقلال در خط دفاعی مشکل داشت و ناهماهنگ ظاهر شده بود. استقلالی‌ها در ۸۰ دقیقه خوب نبودند و در ۱۰ دقیقه آخر توانستند توپ را خوب حرکت دهند و بازی کنند. چرا در طول بازی مثل این ۱۰ دقیقه بازی نکردند؟ تیم هنوز یک مقدار ناهماهنگ است.

او ادامه داد: تیم هنوز آن تاکتیک خوبی که باید در زمین اجرا کند را ندارد و دلیلش این است که هافبک‌های ما گل ساز و موقعیت ساز نیستند و فقط ۹۰ دقیقه در زمین دویدند و تلاش کردند اما نمی‌توانند برای خط حمله موقعیت سازی کنند. استقلال امروز ۳-۳-۴ بازی کرد اما در هر صورت نتوانست آن شکلی که می‌خواهد به نتیجه برسد.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد سایپا گفت: جوانی این تیم هیچ چیزی از ارزش‌های سایپا کم نمی‌کند. آن‌ها عالی کار کردند و تنها تیمی بودند که در این چند بازی دیدم هم خوب فشار می‌آورد و هم خوب دفاع می‌کند. آن‌ها ۹۰ دقیقه در زمین دویدند و در کار تیمی‌شان هم موفق بودند و حق‌شان بود در این بازی سه امتیاز را کسب کنند.

رشیدی در پاسخ به این سوال که استقلال را با محمود فکری در ادامه راه چگونه می‌بینید، گفت: هیچ تیمی در هیچ بازی برای استقلال یا تیم‌های بالای جدول ساده نیست و تیم‌های پایین جدول می‌توانند برای تیم‌های بالایی خود مشکل ساز شوند. همه می‌گفتند که استقلال سه امتیاز را کسب می‌کند و سه امتیاز این بازی را برای استقلال کنار گذاشته بودند اما دیدید که چه اتفاقی افتاد. استقلال باید خیلی بهتر کار کند و تاکتیک داشته باشد. خط دفاعی باید هماهنگ تر کار کند که متاسفانه تا حالا این هماهنگی به وجود نیامده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )