دو تن از همسران پیشین اسطوره فوتبال آرژانتین در مورد استفاده از بخشی از دارایی‌های او با یکدیگر اختلاف پیدا کرده‌اند.

دو تن از همسران پیشین اسطوره فوتبال آرژانتین در مورد استفاده از بخشی از دارایی‌های او با یکدیگر اختلاف پیدا کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، یکی از همسران پیشین دیه‌گو مارادونا، آخرین و جوانترین همسر اسطوره فقید تیم ملی آرژانتین را به استفاده غیرمجاز از دارایی‌های همسر سابقش در روزهای نخست پس از درگذشت او متهم کرد.

«روسیو اولیوا» ۳۰ ساله آخرین و جوان‌ترین همسر مارادوناست که طبق ادعای دیگر همسر پیشین سرمربی پیشیم تیم ملی آرژانتین ورونیکا اوخدا، بلافاصله پس از مرگ ستاره سابق ناپولی، از مبالغ موجود در کارت‌های اعتباری او استفاده کرده است.

طبق ادعای یک منبع نزدیک به ماریو بائوری وکیل اوخدا، روسیو اولیوا در همان روزهای نخست پس از درگذشت مارادونا از کارت‌های اعتباری او مبالغی خرج کرده است تا اینکه کارت‌های ستاره سابق ناپولی باطل می‌شود.

این منبع به نشریه سان گفت: چند روز پس از درگذشت مارادونا، مشخص شد که روسیو از کارت‌های اعتباری او استفاده می‌کرد و ارقامی بسیار بالا نیز از حساب او برداشت شده است. گمان می‌رود که او از اوضاع و احوالی که در همان چند روز نخست پس از مرگ مارادونا به وجود آمد نهایت استفاده را برای برداشت پول از کارت‌های او کرده و تا زمانی که این کارت‌ها از اعتبار ساقط شده‌‌اند این روند ادامه داشته است.

ورونیکا اوخدای ۴۳ ساله که مادر یکی از فرزندان مارادوناست نیز در یک برنامه تلویزیونی به روسیو حمله کرد و گفت: سال ۲۰۱۳ که از مارادونا جدا شدم، سه میلیون دلار از پول‌هایی که در حسابم وجود داشت و به دیه‌گو تعلق داشت به او برگرداندم. برخلاف من که هرچه دیه‌گو به من داده بود را به او برگرداندم، اولیوا روسیو هرچه از دیه‌گو مانده بود برای خودش نگه داشت.

ادعای مطرح شده از سوی ورونیکا اوخدا در حالی است که خود مارادونا نیز پیش از مرگش در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ از این زن آرژانتین به پلیس اینترپل شکایت کرد و خواهان دستگیری او شد. مارادونا در آن زمان مدعی شود که روسیو اولیوا ساعات مچی ارزشمند و جواهرات او را بدون اجازه‌اش برده است. اولیوا روسیو حتی از شرکت در مراسم خاکسپاری مارادونا منع شده بود.

روسیو اولیوا روز گذشته (جمعه) در پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه او تأکید کرد که چند کارت اعتباری متعلق به مارادونا را با کسب مجوز از خود او در اختیار داشته و همه آنها را هم به وراث اسطوره آلبی‌سلسته تحویل داده است. او همچنین خرید با استفاده از این کارت‌ها را خبری کذب دانست و در پاسخ به ادعای ورونیکا اوخدا عنوان کرد: اوخدا مدعی شده که سه میلیون دلار از پول‌های مارادونا را به او برگردانده اما اینگونه نبوده که این مبلغ در اختیار او بوده باشد و آنها را برگردانده باشد. در واقع کاری که او کرده این بوده که یک برگه را برای نداشتن هیچگونه ادعایی درباره مبالغ موجود در حساب مشترکش با مارادونا امضا کرده است.

کل دارایی‌های به جا مانده از مارادونا ارزشی در حدود ۶۰ میلیون پوند دارد که باید میان ۱۲ ورثه او تقسیم شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )