حسین خوش‌نظر، سرپرست تیم فوتبال سایپا می‌گوید در حالی که نیمکت این تیم صحبتی نمی‌کند، اما تیم‌های دیگر از ثانیه ۳۰ سر داور می‌ریزند.

حسین خوش‌نظر، سرپرست تیم فوتبال سایپا می‌گوید در حالی که نیمکت این تیم صحبتی نمی‌کند، اما تیم‌های دیگر از ثانیه ۳۰ سر داور می‌ریزند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین خوش‌نظر، سرپرست تیم فوتبال سایپا پس از پایان دیدار این تیم مقابل استقلال درباره درگیری‌های رخ داده در بازی و جر و بحثی که با استقلالی‌ها داشت، گفت: جر و بحثی نبود. چند هفته است که در جلسات قبل از بازی می‌گویند سعی کنید نیمکت‌ها را کنترل کنید تا با نیمکت تیم حریف مشکلی ایجاد نشود. در همین سه چهار بازی گذشته اجازه ندادیم نیمکت‌مان صحبت کند، اما دیروز در جلسه قبل از بازی هم گفتم که تیم‌های دیگر از ثانیه ۳۰ سر داور می‌ریزند.

وی ادامه داد: ببینید در همین بازی چقدر به داور فشار آوردند. توپ به صورت بازیکن ما می‌خورد، هند می‌گیرند یا یک صحنه‌ای که پنالتی نبوده، پنالتی می‌گیرند. قرار نیست اگر ما هوادار نداریم، ساکت بمانیم. اگر روال اینطور باشد، ما هم مثل خودشان رفتار می‌کنیم. تا زمانی که حریف کاری نکرد، ما کاری نکردیم. آنقدر اعتراض کردند که مجبور شویم به ناظر بازی بگوییم همانطور که در جلسه قبل از بازی گفتیم، بخواهیم اعتراض‌ها را کنترل کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )