سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت مقابل سایپا، گفت: بعضی‌ها از این که استقلال در این فصل بوی قهرمانی می‌دهد و در صدر جدول قرار دارد ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری بعد از باخت یک بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند. افسوس می‌خورم دیداری را که می‌توانستیم با پیروزی و کسب ۳ امتیاز به پایان برسانیم، شکست خوردیم و هیچ امتیازی نگرفتیم.

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی تمرکز لازم را نداشتند و به همین دلیل نتوانستند توانایی‌های خود را بروز دهند. بعد از دریافت گل هم برای به ثمر رساندن گل مساوی عجله داشتند و قدری شتاب زده عمل کردند. امروز فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: به سایپا هم تبریک می‌گویم. آنها هم بازی خوبی ارائه دادند و این ۳ امتیاز مبارک آنها باشد. این بازی هم برای ما تمام شد و باید از همین الان خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد داوران در دیدارهای استقلال یادآور شد: ما به این موضوع عادت کردیم که اشتباهات داوری به ضررمان باشد. نمی‌دانیم داستان چیست، اما استقلال خیلی تنهاست. ما صدر جدول هستیم و تیممان بوی قهرمانی می‌دهد. فکر می‌کنم بعضی‌ها از این موضوع ناراحت هستند. اما ما تلاش می‌کنیم تا روند خوبمان را حفظ کرده و موقعیتمان را در صدر جدول حفظ کنیم.

فکری با اشاره به برنامه‌ریزی بازی‌ها گفت: بازی‌ها مدتی به خاطر پرسپولیس به تعویق افتاد و آنها بازی فشرده دارند، اما امروز ما ۵ روز یک‌بار بازی می‌کنیم و آنها هفته‌ای یکبار و این عجیب است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا «هرویه میلیچ» به استقلال باز می‌گردد یا خیر گفت: از میلیچ خبر ندارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )