نارنجی‌پوشان تهرانی با برتری مقابل استقلال، به نیمه بالایی جدول رسید و پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان را جا گذاشت.

نارنجی‌پوشان تهرانی با برتری مقابل استقلال، به نیمه بالایی جدول رسید و پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان را جا گذاشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (شنبه) با دو مسابقه پیگیری شد. نتایجی که سبب صعود سایپا و سقوط گل‌گهر سیرجان شد.

تراکتور با شکست گل‌گهر در سیرجان، امتیازاتش را به ۱۹ رساند که به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در جایگاه چهارم جدول باقی ماند. گل‌گهر هم با ۱۵ امتیاز به رده نهم جدول سقوط کرد. این در حالی است که شاگردان امیر قلعه‌نویی به صدر جدول هم رسیده بودند.

استقلال هم مقابل سایپا شکست خورد و حالا با ۲۲ امتیاز، موقتاً در صدر جدول حضور دارد. نارنجی‌پوشان اما با صعودی پنج پله‌ای، از پرسپولیس و گل‌گهر سبقت گرفت و به رده هفتم جدول رسید.

نتایج دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال:

شهر خودرو یک - نساجی مازندران صفر ذوب‌آهن صفر - نفت مسجدسلیمان صفر پیکان ۲ - مس رفسنجان ۳ گل‌گهر سیرجان یک - تراکتور تبریز ۲ استقلال صفر - سایپا یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

برنامه سایر بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال:

دوشنبه ۶ بهمن ۹۹ ماشین‌سازی تبریز - فولاد خوزستان، ساعت ۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره)‌ تبریز آلومینیوم اراک - پرسپولیس، ساعت ۱۵، ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۶، ورزشگاه تختی آبادان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.