کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سه مربی استقلال ملاثانی را از همراهی تیم خود محروم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، سه مربی استقلال ملاثانی را از همراهی تیم خود محروم کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در آرای جدید کمیته انضباطی درخصوص تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال آمده است:

* دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و خوشه طلایی ساوه برگزار شد که از سوی علی جاسمی مربی تیم استقلال ملاثانی، تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی با داور، ضربه زدن به وی و اهانت و فحاشی در پایان مسابقه رخ داد. وی ۵ جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قابل تجدید نظر است).

عباس لطیفی، مربی تیم ملاثانی به دلیل اتهام اخذ رشوه به داور، به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قابل تجدید نظر است).

اسد عبادی، مربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیر ورزشی با داور، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

عباس عامری، بازیکن تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیر ورزشی و اهانت به تیم مقابل پس از پایان بازی، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

بر همین اساس تخلفات فوق پس از پایان مسابقه انجام شده و مربیان ملاثانی و بازیکن تیم خوشه طلایی که از بازی اخراج شده‌اند، رأی فوق با توجه به محرومیت ناشی از دستور موقت ۵۱۸ با توجه به تخلفات جاسمی، لطیفی و عبادی صادر شده و با احتساب محرومیت‌های تحمیل شده می‌باشد و با توجه به صدور این رای، دستور موقت صادره نیز ملغی شد.

* دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و مس کرمان در حالی برگزار شد که تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری، باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند ( این رأی قطعی است).

وحید بیاتلو، مربی تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل رفتار غیر ورزشی، به توبیخ کتبی و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

وحید کلهر، مربی تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل اهانت به داور که منجر به اخراجش شد، باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است (این رأی قطعی است).

تیم مس کرمان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

* لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های گل ریحان البرز و خیبر خرم آباد برگزار و از سوی محمدرضا مامانی، مربی تیم گل ریحان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی، اهانت به داور و نقض مقررات علی‌رغم محرومیت و حضور در زمین (با توجه به تکرار تخلف و سابقه قبلی) با قرار دستور موقت شماره ۵۱۷ از همراهی تیم خود محروم شد و از بابت این تخلفات، به مدت ۴ جلسه محرومیت و پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. محرومیت تعیین شده با احتساب محرومیت تحمل ناشی از دستور موقت بوده و از قرار مذکور، رفع اثر می‌گردد (این رأی قابل تجدید نظر است).

احسان وجدی، مربی تیم گل ریحان البرز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رأی قطعی است).

تیم گل ریحان البرز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری و اخراجی، باید ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند (این رأی قطعی است).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.