سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اولین قهرمانی‌اش در قامت یک مربی به عنوان تجربه‌ای متفاوت یاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اولین قهرمانی‌اش در قامت یک مربی به عنوان تجربه‌ای متفاوت یاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) با کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل ناپولی فاتح سوپرجام ایتالیا شد و اولین قهرمانی خود در اولین فصل مربیگری‌اش را هم تجربه کرد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: بی‌اندازه خوشحالم، بالا بردن اولین جام قهرمانی‌ام به عنوان مربی متفاوت است. فکر می کنم این قهرمانی حتی از قهرمانی‌هایی که به عنوان بازیکن به دست آورده بودم، بهتر است چون چنین تیم بزرگی را در یک باشگاه تاریخی هدایت می‌کنم و این فوق‌العاده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ناپولی هم در این دیدار عملکرد خوبی از خود ارائه داد، افزود: به ندرت پیش می‌آید که در فینال هر دو تیم خوب بازی کنند اما مهم پیروزی است. وقتی هم تیم با عزمی راسخ بازی می‌کند، شانس هم با شما یار می‌شود. ما می‌خواستیم ثابت کنیم که یوونتوس آن تیمی نیست که همه در بازی با اینتر دیدند، بنابراین وقتی با این ذکاوت، قاطعیت و نگرش بازی می‌کنید‌، شانس هم شما را همراهی می کند.

سرمربی یوونتوس که به خاطر شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل اینتر تحت‌فشار بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: از همان شروع فصل سعی داریم بازی روانی از خود ارائه دهیم، اما متأسفانه هر هفته بازیکنی را به دلیل خاصی از دست می‌دهیم، از این‌رو کارمان برای ادامه خطی که در پیش گرفته‌‌ایم، دشوار می‌شود.

پیرلو ادامه داد: به نظرم ما به خاطر کارهایی که این فصل کرده‌ایم، سزاوار آن همه انتقادی که پس از بازی با اینتر شد، نبودیم، بنابراین خوشحالم که در این دیدار هم موفق شدیم جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم.

وی در پایان درباره پیوستن ماریو مانژوکیچ، مهاجم پیشین یوونتوس به تیم میلان اظهار داشت: میلان بازیکنی با ویژگی‌های بسیار خاص را جذب کرد که می‌تواند متناسب با سبک فوتبال آنها باشد، بنابراین به نظرم مانژوکیچ خرید بسیار خوبی برای آنهاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.