سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از حذف تیمش از مسابقات جام حذفی اسپانیا گفت که مسئولیت شکست مقابل تیم دسته سومی آلکویانو را برعهده می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از حذف تیمش از مسابقات جام حذفی اسپانیا گفت که مسئولیت شکست مقابل تیم دسته سومی آلکویانو را برعهده می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد امروز (پنجشنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری در خانه تیم دسته سومی آلکویانو و در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای تن به شکست ۲ - یک دادند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند، پس از این دیدار گفت: اگر هنوز حمایت بازیکنانم را دارم، باید از آنها بپرسید که چرا هنوز از من حمایت می‌کنند! ما این فصل به غیر از چند بازی اخیرمان، کارهای خوبی کرده‌ایم. حالا هم تنها باید روی کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، تمرکز کنیم.

وی افزود: من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم و هر اتفاقی که باید بیفتد، خواهد افتاد. بازیکنانم می‌خواستند از این بازی پیروز بیرون بیایند. آنها تمام تلاش‌شان را کردند اما گاهی اوقات اتفاقات متفاوتی رقم می‌خورند. در نهایت باید مسئولیت این شکست را بپذیریم. دروازه‌بان آلکویانو دو، سه واکنش خوب از خود نشان داد و مانع به ثمر رسیدن گل دوم ما شد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را در زمین کردیم، موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده لازم را نبردیم. ما در مقطع دشواری به سر می‌بریم اما جای شرمندگی نیست، چون در فوتبال چنین چیزهایی اتفاق می‌افتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.