پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به حاشیه‌هایی که این روزها برای استقلال ایجاد شده بود، این تیم به شکست دادن تراکتور نیاز مبرم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران موفق شدند در دیداری حساس میزبان خود تراکتور تبریز را در هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند که این بهترین نتیجه این تیم از ابتدای فصل تاکنون بود. در رابطه با این بازی پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان به خبرنگار مهر گفت: بازی خوبی از دو تیم مشاهده کردیم و هر دو تیم برای پیروزی در این بازی به میدان آمدند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به دلیل حواشی که در روزهای اخیر برای کادر فنی آن ایجاد کرده بودند نیاز به این پیروزی داشت و شاید کمتر کسی تصور می‌کرد آنها با این نتیجه در تبریز به پیروزی برسند.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: خط میانی استقلال در این بازی نسبت به دیدارهای قبلی عملکرد بهتری داشت و حضور داریوش شجاعیان باعث شد تا کمتر فقدان یک بازیساز احساس شود. شجاعیان نشان داد در بازی‌های پیش رو هم بیشتر می‌توان روی او به عنوان بازی‌ساز حساب کرد.

وی اضافه کرد: خط حمله استقلال فراتر از انتظار نبود، چون از آنها همین روند انتظار می‌رود. این اتفاق خوبی است که استقلال در تبریز ۳ گل می‌زند و هر ۳ گل را مهاجمان می‌سازند و می‌زنند. فکری نباید از این به بعد به ترکیب این خط حمله دست بزند. حضور ارسلان و شیخ در نوک و کمی عقب تر مهدی قایدی، بهترین ترکیب برای خط حمله آبی پوشان است.

مدافع پیشین آبی پوشان تاکید کرد: البته مشکلات در خط دفاعی این تیم همچنان پابرجاست و عدم هماهنگی در قلب دفاعی آنها به چشم می‌خورد. این ناهماهنگی به خصوص بعد از تعویض مرادمند بیشتر به چشم آمد و به نظر می‌رسد فکری باید حتماً برای ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر به صورت ضرب الاجل تلاش کند.

صاحب جمعی بیان داشت: و همچنان رشید مظاهری یک نقطه قوت برای آبی پوشان است؛ تایید ادعای من سوپر واکنشی بود که او مقابل ضربه ناگهانی عباس زاده نشان داد تا گل دوم تراکتور به ثمر نرسد. اگر آن سوپر واکنش نبود و تراکتوری‌ها گل دوم را زده بودند، حتماً فشار و انگیزه آنها بیشتر می‌شد و چه بسا این بازی سرنوشت دیگری پیدا می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.