تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر ناپولی، فاتح سی‌و‌سومین دوره از سوپرجام فوتبال ایتالیا شد.

تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر ناپولی، فاتح سی‌و‌سومین دوره از سوپرجام فوتبال ایتالیا شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس با کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل ناپولی در بازی سوپرجام ایتالیا برای نهمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد و جایگاه خود را در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت تثبیت کرد.

در این بازی که چهارشنبه شب در ورزشگاه ماپی در شهر رجیو امیلیا (استادیوم خانگی تیم ساسولو) برگزار شد، کریستیانو رونالدو در دقیقه ۶۴ نخستین گل یوونتوسی‌ها را به ثمر رساند. این هشتادوچهارمین گل رونالدو در یوونتوس و هفتصدوشصتمین گل او در بازی‌های رسمی دوران بازی‌اش بود که از این حیث وی را بالاتر از تمامی بازیکنان تاریخ فوتبال قرار داد.

پس از او آلوارو موراتا دومین گل این تیم را در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به نام خود ثبت کرد تا قهرمان فصل گذشته سری A جامی که فصل گذشته به لاتزیو داده بود را پس بگیرد.

همچنین ناپولی در دقیقه ۸۰ این بازی به لطف خطای پنالتی که وستون‌ مک‌کنی هافبک آمریکایی یوونتوس مرتکب شد می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما کاپیتان این تیم ضربه‌اش را به بیرون زد تا ناپولی فرصت کسب سومین قهرمانی‌اش در سوپرجام را از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.