گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: درباره گل ما که آفساید اعلام شد باید بگویم اگر محوطه جریمه شلوغ بود و داور و کمک‌داور دید نداشتند، بحثی نبود، اما داور به این صحنه دید داشت و شاید یک نابینا می‌فهمید این گل آفساید نیست.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: درباره گل ما که آفساید اعلام شد باید بگویم اگر محوطه جریمه شلوغ بود و داور و کمک‌داور دید نداشتند، بحثی نبود، اما داور به این صحنه دید داشت و شاید یک نابینا می‌فهمید این گل آفساید نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رحمان رضایی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: درباره گل ما که آفساید اعلام شد باید بگویم اگر محوطه جریمه شلوغ بود و داور و کمک داور دید نداشتند، بحثی نبود، اما داور به این صحنه دید داشت و شاید یک نابینا می فهمید این گل آفساید نیست و متأسفانه هرچه زحمت می‌کشیم با این اشتباهات به هدر می‌رود.

وی افزود: تیم نفت جسته و گریخته ضدحملاتی داشت، در جریان بازی ۹۵ دقیقه مسلط بازی کردیم و یک گل زدیم که داور روی خط بود و دید که بازیکن ما در آفساید نیست، اما برایم جالب بود که آفساید اعلام شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تیم ۵ روز زحمت می‌کشد و داور با یک اشتباه فاحش نتیجه را از ما می‌گیرد. هر چه زحمت می‌کشیم با یک اشتباه که آدم از آن خنده‌اش می‌گیرد زحمت ما به هدر می‌رود.

رضایی خطاب به مسئولان فوتبال تصریح کرد: از ابتدا خودتان تعیین کنید کدام بازی مساوی شود و چه کسی ببرد یا ببازد، برای چه آن‌قدر تشکیلات و داور و ناظر تعیین می‌کنید و مقدمات می‌چینید، بس کنید!

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از عملکرد تیمش رضایت داشته است، بیان کرد: عملکرد تیم خوب بود و هرکس که مغرضانه هم قضاوت کند می‌گوید تیم خوب بازی کرد. حریف فضای وسط زمین را بست و از کناره‌ها خوب پیش رفتیم و گاهی از قلب تیم حریف صاحب موقعیت شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه آیا مربی به کادر فنی تیمش اضافه می‌شود، گفت: از نظر کادر مشکلی نداریم و امیدوارم بتوانیم این روند را برای بازی بعدی ادامه دهیم.

رضایی درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: هر کارشناسی بازی را ببیند تأیید می‌کند که تیم فوق‌العاده بازی کرد و ۹۰ دقیقه مسلط بازی کرده و بیش از ۲۰ سانتر انجام دادیم اما آنجا که باید شانس می‌آوردیم، شانس با ما یار نبود و موقعیت تک به تک هم از دست دادیم. در واقع داور تعیین کرد بازی چگونه رقم بخورد.

وی درباره اینکه تیمش نسبت به ۱۱ بازی گذشته بهتر بود اما بازیکنان در ضربات آخر آن‌طور که باید دقت ندارند، افزود: آن‌طور که باید و شاید از ضربات آخر خوب استفاده نکردیم. از روز اول مصر به این بودیم بازیکنانی به جمع تیم اضافه شوند اما همه دلایل را می‌دانند. اصرار داشتیم تیم تکمیل‌تر شود و باشگاه این اجازه را نداد و ما جوابی نشنیده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم در پست‌هایی که خلأ داریم در نیم‌فصل دوم یارگیری کنیم و برای بازیکنان، جایگزین خوبی داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم این نتایج را جبران کنیم و باشگاه قول داده در نیم‌فصل جبران کند. اگر که بتوانند این خلأ را پر کنند و بازیکنان جدید به خدمت بگیرند، ممنون می‌شوم.

رضایی در پاسخ به سوالی درباره اولتیماتوم ۱۱ امتیازی به این مربی و محقق نشدن این موضوع تصریح کرد: الان جای صحبت در این خصوص نیست و به‌موقع صحبت می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )