سرمربی مس رفسنجان سه امتیاز تیمش در خانه پیکان را باارزش توصیف کرد.

سرمربی مس رفسنجان سه امتیاز تیمش در خانه پیکان را باارزش توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی پس از برتری ۳ بر ۲ مس رفسنجان مقابل پیکان اظهار داشت: به مجموعه تیم پیکان و تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم که سه امتیاز باارزش خارج از خانه کسب کردیم. فکر می‌کنم پیکان تاکنون شکستی در خانه متحمل نشده است، اما توانستیم این سه امتیاز باارزش را بگیریم.

وی با بیان اینکه بازی کاملاً در مدار کنترل تیمش بوده است، تصریح کرد: ما هم این مسابقه را بردیم و هم تیم برتر زمین بودیم. در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی متعددی ایجاد کردیم و در ابتدای نیمه دوم هم به گل رسیدیم. بازی پیکان هم به هر دلیلی خاص است. وقتی با پیکان بازی می‌کنید، باید بدانید دوئل‌های هوایی به دلیل بازی مستقیم و پرتاب‌های دستی حریف، زیاد است و تیم مقابل با دوئل‌های هوایی روبه‌رو می‌شود. در این شرایط بازی از ریتم روی زمین خارج می‌شود و توپ‌های سوم اهمیت می‌یابند.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه تیمش با شناخت از پیکان تلاش کرد مسیرهای هوایی را ببندد، خاطرنشان کرد:‌ در ابتدای بازی هم برای حریف پنالتی گرفته شد و از صحنه دور بودم. سپس ریتم بازی عوض شد، اما خوشحالم خوب به بازی برگشتیم و کام‌بک‌های خوبی داشتیم. نشان دادیم مس رفسنجان شکل یک تیم لیگ یکی ندارد و خوشحالم این مسیر تیم بودن مس رفسنجان، هر روز بیشتر می‌شود. ما پنج بازیکن را در اختیار نداشتیم و دست‌مان کاملاً خالی بود. بچه‌ها نشان دادند یک تیم هستند.

ربیعی با اشاره به ورود بازیکن ۲۱ ساله مس رفسنجان به زمین بیان کرد: خوشحالم بازیکن جوانی چون هومن ربیع‌زاده در مرکز دفاع برای اولین بار به میدان رفت؛ آن هم در این بازی سنگین و با دوئل‌های هوایی زیاد که اوت و وقفه بسیاری داشت که کار تیم مقابل را سخت می‌کند. در این شرایط شما مجبورید به عقب زمین بروید. من به هیچ وجه به نحوه بازی حریف اعتراض ندارم و شاید اگر این بازیکن (نادر محمدی، اوت‌انداز پیکان) را داشتم، از اوت دستی استفاده می‌کردم. این اعتراض نیست، اما ریتم بازی به نحوی بود که اتفاقات در طول مسابقه خیلی اهمیت دارد.

وی با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده میان نیمکت‌های دو تیم گفت: نمی‌خواهم درباره حواشی ابتدای بازی صحبت کنم و احترام قائل هستم، اما از دیگران انتظار ندارم درباره نیمکت تیم مقابل صحبت کنند. این کار خوبی نیست. ما علائم و کدهایی داریم که به سخره گرفتن آنها شاید زیبنده نباشد. بازیکنان در دقیقه ۱۵ فکر می‌کردند پنالتی پیکان درست نبوده و واکنشی به داور نشان دادند، اما داور چهارم و ناظر بازی می‌توانند گواهی دهند هر سوتی که داور می‌زد، داد می‌زدم که درست است تا بازیکنان اعتراض نکنند.

«می‌دانستم در مدار آرامش می‌توانیم بر پیکان غلبه کنیم.»، سرمربی مس رفسنجان ضمن بیان این جمله اظهار داشت: به دوستان خود در مجموعه پیکان خسته نباشید می‌گویم و برای آنها احترام قائل هستم. با این حال اگر صحبتی شود، پاسخ خواهم داد. در فوتبال ممکن است اتفاقاتی بیفتد، اما در نیمه دوم کاملاً تلاش کردیم به مدار کاری خود بپردازیم.

ربیعی با اشاره به قضاوت پیمان فرخی‌مهر در این مسابقه تصریح کرد: یک سوال از داور دارم. او محمد قاضی را با کارت تمارض از زمین اخراج و ما را ۱۰ نفره کرد. این تصمیم خیلی سختگیرانه بود و کارت‌های زرد قاضی به‌خاطر اعتراض و تمارض بود. در این شرایط تیم تحت فشار می‌رود. من فیلم صحنه را ندیدم و قضاوت نمی‌کنم. به داور احترام می‌گذارم و با او اختلاف نظر دارم. تصمیمات داور، ما را تحت فشار گذاشت.

وی با تمجید از مهاجمان تیمش خاطرنشان کرد: صحبت‌هایم را با تقدیر از عملکرد و رشادت تیمم تمام می‌کنم. برای بچه‌های مس از جمله سجاد آشوری خوشحال هستم. فراز امامعلی هفته گذشته گل زد و این هفته هم گلزنی کرد که مطمئن بودم این اتفاق رخ می‌دهد. خوشحالم به خاطر صبری که پای این جوان داشتیم. آشوری هم گل زد و خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه دو سال پیش گفته بود می‌خواهد به فوتبال کرج بازگردد، اما مسئولان باشگاه کرجی (اکسین) تمایلی به جذب او نداشتند، گفت: فوتبالی‌های کرج دوست داشتند در این شهر کار کنم. مطمئنم این مشیت الهی بود که اتفاق افتاد و برای مس رفسنجان خوشحالم. به گذشته برنمی‌گردم. شاید مالکان این باشگاه دوست نداشتند با ما کار کنند.

ربیعی با تمجید از شرایط خوب ورزشگاه شهر قدس، درباره آرمان‌های تیمش اظهار داشت: آرمان‌های ما همیشه بالاست. پس از اینکه در پنج هفته نخست گل نزدیم و دو امتیاز گرفتیم، خیلی‌ها نسبت به این تیم ناامید شده بودند، اما من پُر از امید بودم. می‌دانستم چه کاری می‌کنم و بچه‌ها را می‌شناختم. این تیم تازه دور هم جمع شده بود و کارمان زمان می‌برد. الان ثمره آن را گرفتیم و هدف اول ما تثبیت تیم در لیگ برتر است، اما از آرمان‌های بهتر استقبال می‌کنیم. ابتدا باید از هدف اول عبور کنیم. جدول خیلی نزدیک است و ما با این پیروزی فقط دو پله بالا آمدیم.

وی با تمجید از سنگربان تیمش مقابل پیکان خاطرنشان کرد: بابت داود نوشی صوفیانی بسیار خوشحالم. ما ناصر سالاری را هم داریم که مصدوم است و هر دو را دروازه‌بانان خوب، باشخصیت و با کلاس دروازه‌بانی می‌بینم. خوشحالیم دو دروازه‌بان خوب داریم. خوشحالم می‌بینم داود با این تمرکز و جان و دل تمرین می‌کند و امیدوارم همینگونه ادامه بدهد. ما چند جوان خوب داریم که لیاقت خوبی دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )