سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید داور با اخراج مهاجم تیمش، مس را تحت فشار قرار داد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: به تیم خودم تبریک می‌گویم که سه امتیاز با ارزشی را کسب کردیم. بازی کامل در کنترل ما بود و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. حریف هم خاص بازی می‌کند و دوئل‌های هوایی زیادی را شاهد بودیم و به همین خاطر توپ‌های سوم از اهمیت برخوردار بود.

وی افزود: بعد از پنالتی ریتم بازی تغیر کرد و نشان دادیم که مس رفسنجان تیم لیگ یکی نیست. ما ۵ بازیکن را در اختیار نداشتیم و واقعا دستم خالی بود. بازیکنان نشان دادند که یک تیم هستند. خوشحالیم امروز یک جوان در دفاع وسط ما بازی کرد و خوب کار کرد. امروز دائم اوت دستی انداخته می‌شد که البته من اعتراضی به بازی حریف ندارم. من هم اگر چنین بازیکنی داشتم از آن استفاده می‌کردم. ریتم بازی اینگونه بود. نمی‌خواهم به موارد حاشیه‌ای ابتدای بازی اشاره کنم اما خوب نیست درباره نیمکت تیم حریف صحبت شود. من برای تیم حریف احترام قائل هستم. از دقیقه ۱۵ به بعد هر تصمیمی داور می‌گرفت فریاد می‌زدم که تصمیم درست است. تیم ما فقط به مدار خود فکر می‌کرد. فقط از داوری که ما را ۱۰ نفره کرد سوال دارم که محمد قاضی به خاطر تمارض اخراج شد؟ اگر اینگونه است که تصمیم سختگیرانه‌ای بود. تیم ما به خاطر این تصمیم تحت فشار بود و ما با داور اختلاف نظر داریم.

وی افزود: برای تیمم خوشحالم که انقدر خوب بازی کردند. و برای فراز امامعلی هم خوشحالم که توانست گل بزند.

وی ادامه داد: آرمان تیم ما بالا است و در ۵ بازی گل نزده بودیم اما من امیدوار بودم و می‌توانیم در لیگ برتر تثبیت داشته باشیم و امیدوارم آرمان‌های خوبی به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.