سرمربی نساجی معتقد است تیمش اگر مانند نیمه دوم دیدار با شهرخودرو بازی کند، می‌تواند به رده‌های بالا صعود کند.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر شهرخودرو، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: اگر بتوانیم همان تیمی باشیم که نیمه دوم بودیم، همان چیزی است که هم‌ من می‌خواهم و هم نساجی.

او ادامه داد: به هواداران می‌گویم که می‌دانم چقدر ناراحت و نگران هستید. صبور باشید تا قدم به قدم مشکلات را حل کنیم. باید شناخت بیش‌تری از تیم و نفرات پیدا کنیم. من حتی به ۵ نفر از جوانان‌مان گفتم که از قائمشهر برای تمرین پیش ما بیایند. ما باید علاوه بر حفظ ظرفیت‌های تیم، آن‌ها را بیش‌تر کنیم. به این بازیکنان امیدوار باشید. محتاط بازی کردن در نیمه اول به خاطر فشار ذهنی بود که روی بازیکنان ما است. از همین الان باید برای بازی‌های بعدی آماده شویم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی بعدی با ذوب‌آهن است و می‌توانیم از آن بازی خودمان را به جدول برگردانیم.

جلالی درباره تقویت تیمش در نیم‌فصل گفت: می‌دانیم که فرصت زیاد از دست می‌دهیم. باید سعی کنیم در ۳ بازی باقی مانده، امتیازهای کافی جمع کنیم. باید ظرفیت جدیدی ایجاد کنیم و منظورم تغییرات تیم در نیم‌فصل بود.

او درباره داوری تصریح کرد: بازی پرفشار و پرتنشی بود و چند برخورد و خطایی بود که داور می‌توانست بهتر تصمیم بگیرد اما روی هم رفنه، قضاوت خوبی داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.