مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: نمی‌توانیم ساکت باشیم وقتی همه تیم‌ها اعتراض می‌کنند. اتفاقات اخیر باعث ایجاد حساسیت شده و آرامش نیمکت ما را به هم زده است.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: نمی‌توانیم ساکت باشیم وقتی همه تیم‌ها اعتراض می‌کنند. اتفاقات اخیر باعث ایجاد حساسیت شده و آرامش نیمکت ما را به هم زده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوازی پس از پیروزی یک بر صفر شهر خودرو مقابل نساجی در نشست خبری گفت: به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم. یکدل و یک صدا بودیم که پیروز شویم. نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. در ادامه کارهای دفاعی را خوب انجام دادیم و این بازی منظم و با برنامه‌ای از سوی ما بود.

وی افزود: وقتی یک بر صفر جلو بودیم، طبیعی بود که تیم حریف روی دروازه ما فشار بیاورد. می‌توانستیم در ضد حملات به گل برسیم، اما خیلی مهم بود که سه امتیاز را بگیریم تا از نظر روحی و روانی ترمیم شویم و به شرایط اول فصل برگردیم. به هواداران شهر خودرو تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطرنشان کرد: یک نکته وجود دارد که باید بگویم، نمی‌دانم داوران با تیم شهر خودرو مشکل دارند یا یک مسئله‌ای هست. بیش از اندازه به ما کارت می‌دهند و چشم‌شان به نیمکت ماست. آقای اصفهانیان باید مدیریت کند، درست است نمی‌شود همیشه داوران خوب برای یک تیم گذاشت، اما نباید برای تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر هستند، داور ضعیف بگذاریم. داور در سوت زدن اشتباه کرد، اما به هر حال اشتباه وجود دارد.

نوازی درباره اینکه تیمش شش کارت زرد با اعتراض دریافت کرده است، گفت: اعتراض نکنیم هم نمی‌شود. نمی‌توانیم ساکت باشیم وقتی همه تیم‌ها اعتراض می‌کنند. اتفاقات چند هفته پیش باعث ایجاد حساسیت شده و آرامش نیمکت ما را به هم زده است. در استادیوم هم تماشاگر نیست و هر گفت‌وگویی انجام می‌شود، صدا می‌پیچد، گوش داوران هم تیز است و به هر صدایی واکنش نشان می‌دهد. امروز داور کارت زیاد آورده بود و به ما زیاد کارت داد.

وی درباره اینکه آیا در نیمه دوم سیاست شهر خودرو حفظ نتیجه بود یا نه، اظهار داشت: وقتی تیمی پیش می‌افتد، فشار زیاد می‌شود. بازیکنان ما هم کمی جوان و کم تجربه هستند. تاکتیک ما عقب نشینی نبود، اما این فشار باعث این اتفاق شد. همین که سه امتیاز را گرفتیم و در جدول شرایط‌مان بهتر شد، حسن خوبی است. هفته آینده بازی سختی با سپاهان داریم و امیدوارم در آن بازی بدرخشیم. باید از هواداران بازهم تشکر کنم و امیدوارم حمایت کنند تا بتوانیم با روحیه خوب نتایج بهتری بگیریم.

نوازی درباره اینکه فراهانی در چارچوب دروازه نامطمئن است و آیا به فکر جذب دروازه‌بان هستند یا نه، گفت: ما دو دروازه‌بان ایده‌آل داریم و رحمتی و نامداری با آنها کار می‌کنند. مشکلی که بچه‌های تیم ما دارند، زمین است. شاید به این دلیل است که روی این زمین تمرین و بازی نمی‌شود یا زیرسازی آن مشکل دارد، به همین دلیل بازیکنان ما شاید نمی‌توانند خوب ضربه بزنند. کسانی که تصمیم گیرنده هستند، در مورد دروازه‌بانی تیم ما نظر می‌دهند. تمام تلاش ما این است که بهتر شویم که این به نفع همه است.

لیگ برتر فوتبال| پیروزی شهر خودرو و توقف ذوب‌آهن مقابل نفت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.